Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Daytona sytkä

Aloittaja Sportsterska84, 25 kesäkuu 10, 00:06:34

« edellinen - seuraava »

Sportsterska84

Ehtoota! Päätinpä rekisteröityä tänne, kun ajautui tuohon pihamaalle tommonen 84 late mallin porsteri.

Nyt on mieleeni tullut kysymys tuosta sytkästä, myllyyn on laitettu tommonen Daytona Twintech 1005 sytkä jossa on dual sekä singlefire mahdollisuus. Tällä hetkellä siinä on dualfire kytkettynä.

Kysymys kuuluukin että onko siitä singlefire modesta niin paljon hyötyä pyörän toimivuuteen/ tehonlisäykseen yms positiiviseen  että kannattaisi tilata siihen tuollainen singlefire puola?

Vai onko se vaan hifistelyä?

Hemuli

No sanotaan nyt niin että ei sitä normaalikäytössä huomaa onko single vai dual. Buelliini kun vaihdon singlen niin oikeastaan ainoa ero tuntui ehkä käynnistyksen yhteydessä ja aavistuksen muuttuneessa käyntiäänessä. Penkissä voisi saada jonkun hepan kymmenyksen eroa.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Kokkonen

Meillä Rautiksessa tyhjäkäynnin sai hieman nätimmäksi singlefiren asennuksen jälkeen.
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Kokkonen

Siglefiren muut edut taitaa tulla paremmin esiin vasta enemmän viritetyssä koneessa.
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Sportsterska84

Okei. Eli taidan pitäytyä toistaiseksi tuossa dualfiressä...

Sepixlh

Singlefire lähtee paremmin käyntiin ja käynti on tasaisempaa kuten Juha jo kirjoitti... kaasarin säätö onnistuu helpommin. 
Siis mitä nyt taas..