Tommosta sitte seuraavaks...
Paljonko päittäisvälystä saa olla ennen ku siitä rupee olemaa haittaa?
Kirja antaa minimi välyksen ainoastaan ja toisaalta ei kauheesti kiinnosta laittaa sinne mitään "ylimääräsiä" lipareita pyörimään...
Ei kait toi päittäinen ny kaiken järjen mukaan niin olennainen juttu ole, rasitusta tulee kumminkin eri suuntaan?
No ainakin silleen siitä on haittaa, että nokka voi kalpattaa johonki muuhun kuin nostajan rullaan.
Kakskymppiä on sopiva päittäisvälys öpaut kaikkialle. Mitään kympin shimmejä sinne ei toki kantsi laittaa, jos välys on kolmekymppiä, niin anna olla.
Tehdas tuli jossain vaiheessa järkiinsä ja lopetti simmaamisen kun ne ohkaset simmit kuluu paksaks ja päätyy öljypumppuun jne.
Joo okei...
Katotaan miltä alkaa näyttää uusilla romuilla.
En tiä tarttisko alottaa projektialbumi tästä, ku on kuviakin kertyny jo tähän vaiheeseen aika paljo ja koko ajan pöljä jotain kyselemässä, sais sit mestarit naureskella... :D
Ei se oo pöljä joka kysyy, vaan se joka jättää kysymyttä. Ja kun täältä löytyy noita tietäjiä, niin muutkin voi siinä sivussa oppia, allekirjoittanut mukaan lukien. Tee ihmeessä projektialbumi jos jaksat, niitä on mukava seurailla.
Joo, laita ihmeessä projektitarinaa, varmasti olisi mielenkiintoa! Ja olisivat sitten knopit, kysymykset ja vastaukset samassa nipussa.
Jossain oon nähny ihan virallisen HDn ohjeistuksen siitä et ne shimmit kannattaa jättää hitoille sieltä, eikä pitäis heidän tutkimusten mukaan vaikuttaa mihinkään.
Itellä kun oli aikanaan jakopään koppa irti ni siellä oli muutama shimmi ruvennu mujustumaan, joten kaikki shimmit nokista pois ja koppa kiinni. Hyvin on sen jälkeen pelannut.
...ja noilla ajotusmerkeillä ei nähtävästi oo mitään tekemistä kampuran merkkien kanssa?
Lainaus käyttäjältä: Yapa - 15 toukokuu 21, 17:38:33
...ja noilla ajotusmerkeillä ei nähtävästi oo mitään tekemistä kampuran merkkien kanssa?
Jos kampuran ajoitusmerkkejä tarkoitat, niin ei.