Bike Show on nyt myös Tampereella!
Tampere Bike Show 11.-13.4.2014 Tampereen Messu- ja Urheilukeskus
Motoristin kesä avataan huhtikuussa Tampereella! Suuren suosion kerännyt Hämeenlinna Bike Show laajenee huhtikuussa myös Tampereelle. Tampere Bike Show on osa Supermessuviikonloppua 11.-13.4. Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa. Samalla lipulla pääsee neljään muuhunkin tapahtumaan.
Ennakkotietona kerrottakoon, että myös Hämeenlinna Bike Show tulee jälleen lauantaina 26.7.2014. Kannattaa merkitä jo kalenteriin!
(http://hameenlinnabikeshow.fi/aineistot/tre_bikeshow_juliste_netti.jpg)
Edit Kokkonen linkitetty kalenteriin
Lisää tietoa ohjelmasta löytyy www.tamperebikeshow.fi (http://www.tamperebikeshow.fi)
Tarkempia tietoja tapahtumasta!
http://www.epressi.com/tiedotteet/supermessut-11.-13.4.-tampereella-puutarha-kotimaan-matkailu-viini-kirja-tampere-bike-show.html (http://www.epressi.com/tiedotteet/supermessut-11.-13.4.-tampereella-puutarha-kotimaan-matkailu-viini-kirja-tampere-bike-show.html)
http://nakkertton.kuvat.fi/kuvat/2014/Motor+Sport/Tampere+Bike+Show/ (http://nakkertton.kuvat.fi/kuvat/2014/Motor+Sport/Tampere+Bike+Show/)
tulihan tuoas kameran kanssa pyörähettyä paikan päällä :)
Hyviä kuvia, tänks.
-eeko
Lainaus käyttäjältä: eeko - 15 huhtikuu 14, 07:27:56
Hyviä kuvia, tänks.
-eeko
Kiitoksia ja olkaanne hyvät :)
Risuja ja ruusuja otetaan vastaan, myös risut kantaa etiä päi :)
Lainaus käyttäjältä: Nakkertton - 15 huhtikuu 14, 23:40:38
Lainaus käyttäjältä: eeko - 15 huhtikuu 14, 07:27:56
Hyviä kuvia, tänks.
-eeko
Kiitoksia ja olkaanne hyvät :)
Risuja ja ruusuja otetaan vastaan, myös risut kantaa etiä päi :)
Hyviä kuvia, oisit ottanu enämpi kun ei päässy paikanpäälle, kiitos kovasti!
Lainaus käyttäjältä: jty - 16 huhtikuu 14, 20:25:19
Lainaus käyttäjältä: Nakkertton - 15 huhtikuu 14, 23:40:38
Lainaus käyttäjältä: eeko - 15 huhtikuu 14, 07:27:56
Hyviä kuvia, tänks.
-eeko
Kiitoksia ja olkaanne hyvät :)
Risuja ja ruusuja otetaan vastaan, myös risut kantaa etiä päi :)
Hyviä kuvia, oisit ottanu enämpi kun ei päässy paikanpäälle, kiitos kovasti!
Kiitos, tuossa on omasta mielest kaikki mitä näytille oli tuotu pyöriä. olisha niist voinu enenpi räpsiä per pyörä mut eiköhän ne tuu tässä kesän aikana suurin osa moneen kertaa kuvattua :)