Finnbikers

Tapahtumat => Länsisuomi => Aiheen aloitti: -väiski- - 26 tammikuu 14, 11:33:23

Otsikko: Super saturday Lempäälässä
Kirjoitti: -väiski- - 26 tammikuu 14, 11:33:23
(https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1743510_540421192732282_1861807805_n.jpg)
Otsikko: Vs: Re: Super saturday Lempäälässä
Kirjoitti: Miska - 26 tammikuu 14, 20:35:16
"Hyllyssä olevat tarvikeosat -50%" Toi ei kuulosta kauhean lupaavalta vanheman pyörän omistajan näkökulmmasta...


Sent from some cheap crap mobile device
Otsikko: Vs: Re: Super saturday Lempäälässä
Kirjoitti: -väiski- - 27 tammikuu 14, 08:14:25
Lainaus käyttäjältä: Miska - 26 tammikuu 14, 20:35:16
Toi ei kuulosta kauhean lupaavalta vanheman pyörän omistajan näkökulmmasta...

Nyt en kyllä tajunnu miten ei kuulosta lupaavalta?
Otsikko: Vs: Re: Vs: Re: Super saturday Lempäälässä
Kirjoitti: Miska - 27 tammikuu 14, 09:20:31
Lainaus käyttäjältä: -väiski- - 27 tammikuu 14, 08:14:25
Lainaus käyttäjältä: Miska - 26 tammikuu 14, 20:35:16
Toi ei kuulosta kauhean lupaavalta vanheman pyörän omistajan näkökulmmasta...

Nyt en kyllä tajunnu miten ei kuulosta lupaavalta?

No jos on tarkoitus jatkossa palvella myös vanhemman kaluston omistajia sekä muita "tee se itse"-miehiä, niin kuulostaa hieman hullulta dumpata hyllyssä olevat palikat pihalle puoleen hintaan. Ja Moorella on ollut ihan ok valikoimat tarvikeosia hyllyssä.

Sent from some cheap crap mobile device
Otsikko: Vs: Super saturday Lempäälässä
Kirjoitti: Natking - 27 tammikuu 14, 23:12:58
Ehkä siellä hyllyssä nyt on vaan ne osat mikkä on siellä jo maannut vuosia, ja ne osat mistä ei ole tarvis päästä eroon on nostettu pois hyllystä, esim pöydälle?
Otsikko: Vs: Super saturday Lempäälässä
Kirjoitti: Kapteeni sika - 27 tammikuu 14, 23:19:33
Kyl ne roinat pääsääntöisesti tilataan tarpeen mukaan, ainakin ne mitä oon itse sieltä hakenut. Tiivisteitä on kyl löytynyt varmaan kaikkia mitä oon osannut kysyä.
Otsikko: Vs: Super saturday Lempäälässä
Kirjoitti: -väiski- - 07 helmikuu 14, 20:13:54
Ukot hoi, tämä on huomenna! Voin kertoa että tavara on halpaa ja sitä on paljon!
Otsikko: Vs: Super saturday Lempäälässä
Kirjoitti: mirka - 08 helmikuu 14, 17:46:31
Nyt on tämä paikka korkattu. Tuli jotain ostettua ja makkarakin syötyä.. .

Kiitos järjestäjille. Olipa siellä yksi buell ihan ajamalla....
Otsikko: Vs: Super saturday Lempäälässä
Kirjoitti: Lassi - 09 helmikuu 14, 17:29:51
Hämmästyttävän paljon oli porukkaa jo aamu9:n jälkeen. Eikö ne kaikki makaakkaan rapelissa ;D