onkos se 7 desii öljyy tonne lootaan ja osaakohan joku sanoo et mitähän virkaa laatikon kyljessä olevalla pienellä reijällä on(noin 6mm). sijaitsee noin sentin vaihetapin yläpuolella.
Meinaatko kuvassa näkyvän kolmen reiän ryppään pienintä? Sen funktio on pitää jalkatapin runko suorassa siinä olevan tapin avulla - runkohan pultataan siihen pienen reiän etupuolella olevasta isommasta reiästä tulevaan pinnapulttiin.
(http://i123.photobucket.com/albums/o316/sheikkinen/Firestarter/0905205.jpg)
jep. just tota tarkotin. kiitti. entä olikos se 7 desii sinne laatikkoon?