Finnbikers

Tekniikka / Muut => Vaihteisto / toisioveto => Aiheen aloitti: erkkilänväinö - 23 helmikuu 12, 22:20:49

Otsikko: 84 rautapään laatikkoöljyt...
Kirjoitti: erkkilänväinö - 23 helmikuu 12, 22:20:49
onkos se 7 desii öljyy tonne lootaan ja osaakohan joku sanoo et mitähän virkaa laatikon kyljessä olevalla pienellä reijällä on(noin 6mm). sijaitsee noin sentin vaihetapin yläpuolella.
Otsikko: Vs: 84 rautapään laatikkoöljyt...
Kirjoitti: Hemuli - 23 helmikuu 12, 22:38:25
Meinaatko kuvassa näkyvän kolmen reiän ryppään pienintä? Sen funktio on pitää jalkatapin runko suorassa siinä olevan tapin avulla - runkohan pultataan siihen pienen reiän etupuolella olevasta isommasta reiästä tulevaan pinnapulttiin.

(http://i123.photobucket.com/albums/o316/sheikkinen/Firestarter/0905205.jpg)
Otsikko: Vs: 84 rautapään laatikkoöljyt...
Kirjoitti: erkkilänväinö - 23 helmikuu 12, 22:47:30
jep. just tota tarkotin. kiitti. entä olikos se 7 desii sinne laatikkoon?