Finnbikers

Tekniikka / Muut => Vaihteisto / toisioveto => Aiheen aloitti: Mr.Horsepower - 18 elokuu 11, 20:31:15

Otsikko: rautapään askin rattaitten välykset ?
Kirjoitti: Mr.Horsepower - 18 elokuu 11, 20:31:15
Rautapään aski 78-79 ja sen laatikon rattaiten välit toisiinsa.... että miten se simataan...

Otsikko: Vs: rautapään askin rattaitten välykset ?
Kirjoitti: Hemuli - 18 elokuu 11, 22:31:58
Tossa on hyvä artikkeli Rautapään laatikon remppaamisesta - julkaistu aikoinaan HotXL-lehdessä.

https://skydrive.live.com/?cid=e2880b68d32bbca8&id=E2880B68D32BBCA8%21337#

Tuolta kun klikkaat "Ironhead Tranny" niin voit ladata pdf-tiedoston koneellesi.
Otsikko: Vs: rautapään askin rattaitten välykset ?
Kirjoitti: Mr.Horsepower - 19 elokuu 11, 01:07:07
kiitos tästä...

näköjään on scannattu kahteen otteeseen tuonne...

tuo pelkkä tranny.pdf... parempi laatunen scannaus...