Finnbikers

Tekniikka / Muut => Vaihteisto / toisioveto => Aiheen aloitti: Mr Smith - 22 huhtikuu 11, 23:36:32

Otsikko: Vetoremmi
Kirjoitti: Mr Smith - 22 huhtikuu 11, 23:36:32
Minkälainen remmi tulee -05 sporttiin?
Juurikin äskön ol./kahvia nauttiessani huomasin että sepelin perkule tunkeutunut hihnan syövereihin.
Otsikko: Vs: Vetoremmi
Kirjoitti: Jake - 24 huhtikuu 11, 14:13:07
Clymerin sivu löyty googlella ja se sanoo, notta: 883 135 hammasta ja 1200 136 hammasta. Varmimmin tietty saa sopivan, ku laskee vanhasta hampaat ja mittaa leveyden.