Finnbikers

Tekniikka / Muut => Vaihteisto / toisioveto => Aiheen aloitti: Mr.Horsepower - 22 helmikuu 11, 14:22:55

Otsikko: Vaihe vivun steva.... ?
Kirjoitti: Mr.Horsepower - 22 helmikuu 11, 14:22:55
Tuossa Sporass tuloo öljy ajaessa vaihe polkimen akselia myöten... pois poikeen...
Ajatelin ett varmaan vois olla vaihon aika ???

onkohan toi tuuma mitoilla vaiko milli mitoilla ???

Mopohan on 78-79 xlh

Ja kannataako se Punametali holkki vaihtaa saman tien sinne ??? stefan alle ??

Otsikko: Vs: Vaihe vivun steva.... ?
Kirjoitti: Hemuli - 22 helmikuu 11, 15:27:18
Millisiä osia 70-luvun harrikassa? Kommariko olet ;D?

No joo, kylmän sodan vitsit sikseen. Eiköhän noi parhaiten saa alan liikkeestä, stefan OEM-numero on 34035-52 ja liukulaakeri ilmeisestikin 40520-63. Voihan sen puslankin samalla vaihtaa jos kovin on kulunut.
Otsikko: Vs: Vaihe vivun steva.... ?
Kirjoitti: Mr.Horsepower - 23 helmikuu 11, 22:30:59
Noh onhan tuossa Keksinnössä millisiä laakereita nii miks ei stevoja :D
Otsikko: Vs: Vaihe vivun steva.... ?
Kirjoitti: Mr.Horsepower - 24 helmikuu 11, 22:15:10
Noooh kommari ja kommaari....

Ohna tuoll Itä pyörä (k-750) ja siiten tuo spora ihan kiltisti rinta rinnan... Tallissa :O