Tuossa Sporass tuloo öljy ajaessa vaihe polkimen akselia myöten... pois poikeen...
Ajatelin ett varmaan vois olla vaihon aika ???
onkohan toi tuuma mitoilla vaiko milli mitoilla ???
Mopohan on 78-79 xlh
Ja kannataako se Punametali holkki vaihtaa saman tien sinne ??? stefan alle ??
Millisiä osia 70-luvun harrikassa? Kommariko olet ;D?
No joo, kylmän sodan vitsit sikseen. Eiköhän noi parhaiten saa alan liikkeestä, stefan OEM-numero on 34035-52 ja liukulaakeri ilmeisestikin 40520-63. Voihan sen puslankin samalla vaihtaa jos kovin on kulunut.
Noh onhan tuossa Keksinnössä millisiä laakereita nii miks ei stevoja :D
Noooh kommari ja kommaari....
Ohna tuoll Itä pyörä (k-750) ja siiten tuo spora ihan kiltisti rinta rinnan... Tallissa :O