Finnbikers

Tekniikka / Muut => Vaihteisto / toisioveto => Aiheen aloitti: rodchop - 15 helmikuu 11, 15:01:23

Otsikko: Mika aski / kansi ?
Kirjoitti: rodchop - 15 helmikuu 11, 15:01:23
Joo ihmeen korkea tuo yla koppa ?
edit. olimpas taas hatanen & huolimaton tuohan taitaa olla jokin pienoismalli koko vekotin, ainakin jos noihin seina lautoihin vertaa, dorga mika dorga :P
Otsikko: Vs: Mika aski / kansi ?
Kirjoitti: Hemuli - 15 helmikuu 11, 15:35:33
 ;D Kohtuullisen kokoinen on toi varttidollarin kolikkokin joka rystyn runkoon nojailee ;D
Otsikko: Vs: Mika aski / kansi ?
Kirjoitti: ma^ko - 15 helmikuu 11, 15:38:47
Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 15 helmikuu 11, 15:35:33
;D Kohtuullisen kokoinen on toi varttidollarin kolikkokin joka rystyn runkoon nojailee ;D

Voisi jopa sanoa että kyseesä on ISO raha!