Nyt alottelija kysymyksia pukkaa taas. ::)
Eli miten lahtee alla olevassa kuvassa oleva pultti irti. Kokeilin jo lammolla ja kahella mutterilla metrin jatkovarren kanssa,ei mihkaan.
(http://lh5.ggpht.com/_CmnNFfn8IqI/TUpQDPv2LdI/AAAAAAAAACQ/Xj0qtS6F6MM/s640/pulttikuva%20kysynys.jpg)
Lisää lämpöä, se on liimattu kiinni ja lämpö pitää saada niin syvälle että liiman pito murtuu. Millään hiustenkuivaimella ei edes kannata yrittää ;)...
Ok taytyy lahtee tallille kokeilee. Happi/ asetyleenilla lammitin mutta en kai tarpeeksi.
Se on muuten sitten läpireikä laatikon puolelle, ihan vaan vinkkinä jos on vielä liemet koneessa. Ainakin nelivaihteisessa näin on.