Finnbikers

Tekniikka / Muut => Vaihteisto / toisioveto => Aiheen aloitti: ay20 - 03 helmikuu 11, 09:03:03

Otsikko: Sportin vaihelootan pultti
Kirjoitti: ay20 - 03 helmikuu 11, 09:03:03
Nyt alottelija kysymyksia pukkaa taas.  ::)
Eli miten lahtee alla olevassa kuvassa oleva pultti irti. Kokeilin jo lammolla ja kahella mutterilla  metrin jatkovarren kanssa,ei mihkaan.
(http://lh5.ggpht.com/_CmnNFfn8IqI/TUpQDPv2LdI/AAAAAAAAACQ/Xj0qtS6F6MM/s640/pulttikuva%20kysynys.jpg)
Otsikko: Vs: Sportin vaihelootan pultti
Kirjoitti: Hemuli - 03 helmikuu 11, 09:26:11
Lisää lämpöä, se on liimattu kiinni ja lämpö pitää saada niin syvälle että liiman pito murtuu. Millään hiustenkuivaimella ei edes kannata yrittää ;)...
Otsikko: Vs: Sportin vaihelootan pultti
Kirjoitti: ay20 - 03 helmikuu 11, 09:45:20
Ok taytyy lahtee tallille kokeilee. Happi/ asetyleenilla lammitin mutta en kai tarpeeksi.
Otsikko: Vs: Sportin vaihelootan pultti
Kirjoitti: Hemuli - 03 helmikuu 11, 09:48:36
Se on muuten sitten läpireikä laatikon puolelle, ihan vaan vinkkinä jos on vielä liemet koneessa. Ainakin nelivaihteisessa näin on.