Finnbikers

Tapahtumat => Keskisuomi => Aiheen aloitti: Hemuli - 16 maaliskuu 10, 09:25:24

Otsikko: Joutsa Chopper Show 2010
Kirjoitti: Hemuli - 16 maaliskuu 10, 09:25:24
Kesän rennoin näyttely tulee taas - Joutsa Chopper Show järjestetään 10.7.2010.
Otsikko: Vs: Joutsa Chopper Show 2010
Kirjoitti: rodchop - 16 maaliskuu 10, 11:07:35
Vielä pienellä varauksella! Olemme kartoittamassa mahdollisuutta järjestää samaan yhteyteen leikki mieliset kiihdytys kisat. (leikki kaukana) ehkä jo perjantaina??? Palailen lähemmin sitä mukaa kun homma etenee...
Otsikko: Vs: Joutsa Chopper Show 2010
Kirjoitti: Hemuli - 16 maaliskuu 10, 13:41:54
Se tulee olemaankin näky kun hipit painaa pannuilla lampaankarvaliivit lepattaen ;D ;D...
Otsikko: Vs: Joutsa Chopper Show 2010
Kirjoitti: Lävi - 24 maaliskuu 10, 09:38:06
Näyttely on Joutsan ydin keskustassa, valkoisen talon pihalla.... Tänä vuonna olen hieman panostanut näyttely alueeseen, joten sieltä saattaa saada jo kahviakin ja sämpylää... Näin ne näyttelyt kasvaa ja isonee, hieman ollaan kateellisia noille Helsingin näyttelyn järjestäjille, koska niitten näyttely on vähän isomman kaupungin ydin keskustassa ja ne saa media näkyvyyttä... ;)) Onhan meillä Joutsassa oma paikallislehti Joutsan-seutu mikä ryövää meiltä niin paljon rahaa yhdestä tulitikku askin kokoisesta mainoksesta, että ei ole yksin kertaisesti rahaa maksaa niille... Joten Joutsa chopper show kiittää ja kumartaa näitä ainutlaatuisia ihmisiä, jotka jaksavat levittää tietoa ja mainostaa näyttelyä, koska te olette meidän ainut mainoskanava!!! Näin se Roots henki toimii, eli sahtia on varattu jo 150 litraa juotavaks....

Tästä kiihdytys kilpailusta, voisitteko ystävällisesti kommentoida jotakin:

1. 400 metriä pitkä asfaltti rata sijaitsee 1 km päässä räntsiltä, Joutsa ratakeskuksessa.
2. Mitä mieltä olette tästä, kannattaako vaivautua??
3. Mikä päivä olisi paras pe/la/su?
4. Siellä rata keskuksessa voisi pitää jotkut muutkin leikkimieliset kisat, esim. mäkiajot, motocross vanhoilla raudoilla..

Tässä on ratatiedot:
Ajoharjoittelurata: pituus 430 m, leveys 32-100 m, pinta-ala 2,65 ha
JM-rata: pituus 800-1000 m
Rallisprint-rata: pituus 3200 m, korkeusero 20 m
Motocross-rata: pituus 1800 m
Enduro-urat, moottorikelkkaurat ja tietysti jyrkkiä rinteitä.
Alueen kokonaispinta-ala on noin 70 ha

Ja kaiken tämän lisäksi tänä kesänä yritämme saada tonteille jonkun verran american autoja, hot rod / custom parkkiin.... 

Pistäkäähän vehkeet kuntoon!!!

Otsikko: Vs: Joutsa Chopper Show 2010
Kirjoitti: Jude - 24 maaliskuu 10, 10:10:02
Tai sitten pimeyden vallitessa otetaan amerikan pojista mallia ja yhdistetään pari lajia yhdeksi kokonaisuudeksi, ensin toi kiihdytys, sitten enduro..El Diablo Run 2008 Motorcycle Jump (http://www.youtube.com/watch?v=WumeHyaVS4Q#normal) ;D

Oishan joku leikkimielinen kisa pikku piristys, kunhan pysytään rentona..turha tonne on mitään henkseleitä lähtee paukuttelee, ei sitä seuraavana päivänä kukaan muista... ;)
Otsikko: Vs: Joutsa Chopper Show 2010
Kirjoitti: Kiiski - 24 maaliskuu 10, 10:49:07
Vaikuttaa hyvältä idealta! Ja todistaa mun pointin ainakin kavereilla on hauskaa.
Multa toi henkselin paukuttelu sujuu paremmin kuin noin keskimäärin muilta, mulla on jousto-olkaimet.
Otsikko: Vs: Joutsa Chopper Show 2010
Kirjoitti: rodchop - 24 maaliskuu 10, 13:04:21
Eli tämän tyyppistä menoo & meininkii!
Katukisa tyypinen jossa toimis lähettäjänä kaunis neito pikku ruutulippu bikineissä!
startti tapahtuis siitä kun yläosat irtoo... Voishan niitä joku yrittää kellotellakin & mittaa huiput. Periaatteella kuka eka maalissa. Jos saman ikäst kalustoo ni vois lähtee esim 5,sikin pyörää samaan aikaan? Maalissa tietty vastaava lipun heiluttaja kuin lähdössä.
Kisat luultavasti vain viimevuosituhannen vehkeille, siten että luokat esim. Laitteen iän mukaan, keppivaihteiset jne. toki voi henkilökohtaisia haasteitakin ajaa.
Pitäs tosiaan tietää oisko ryhmää tulossa jottei turhaan järkkäillä?
Ideoita myös vastaan otetaan?
Huom. Kaikki kauniit / kisamitat omaavat neitoset voivat laittaa mulle & Läville YV,tä kuvien & stratekisten mittojen kera, Mikäli kiinnostusta tuohon lähettäjän virkaan löytyy! Mielestämme parhaiten pärjäävät sitten tarkempaan haastatteluun :P
Otsikko: Vs: Joutsa Chopper Show 2010
Kirjoitti: Kaaleppi - 24 maaliskuu 10, 20:39:25
Perjantai ehkä?
Toimintakunto olis varmaan silloin paras...
Hämeenlinnasta ainakin osallistutaan. ;D
Otsikko: Vs: Joutsa Chopper Show 2010
Kirjoitti: rodchop - 26 maaliskuu 10, 07:41:05
Eli homma etenee! Mikäli kisat järjestetään niin, dragrace 200m rata. (Perjantaina taikka Lauantaina) Chopper shown jälkeen olisi sinäänsä hyvä että  jengi voisi jo rauhassa rikkoa kalustonsa ::)
Samalla näkisi onko ne vessat tehty ajoon vai vain näyttely ständille :P 
Alustavasti kyseltäessä kiinnostusta tuntuis olevan. Ketä olis tulossa & millaisella kalustolla???
Jos ei vielä tuossa saa paskaansa laukeemaan niin ainahan voi näyttää miten sitä mäkeä ajetaan!
Otsikko: Vs: Joutsa Chopper Show 2010
Kirjoitti: Lävi - 22 huhtikuu 10, 10:39:20
Hojohojo!!!
Taas meillä suomessa mennään vanhalla tyylillä, eli uhotaan, mutta ei ajeta....
Ainoastaan kiiski ja kaaleppi olisi tulossa, muitten ajolaitteet ei ilmeisesti toimi.... Vai käykö suu paremmin kuin moottori??? Suomihan on täynnä niin pirusti kulkevia harrikoita, ainakin puheitten perusteella, mutta harmi kun niitä ei ikinä näy liikenteessä, ei se rikki mene yhdestä 200 metrin kiihdytyksestä.....  ;D ;D
Otsikko: Vs: Joutsa Chopper Show 2010
Kirjoitti: Soikkeli - 22 huhtikuu 10, 21:37:53
Pystyykö lähteä kilpasille 2 mopoa samaan aikaan ?
Tuli epähuomiossa haastettua eräs 2 nokkainen karavaanari kiihdytyskilpaan.
Ja vaikka ei voiskaan niin voisin kokeilla kuinka pannu kiitää pitkää suoraa.
Otsikko: Vs: Joutsa Chopper Show 2010
Kirjoitti: rodchop - 23 huhtikuu 10, 07:38:17
Kyllä pystyy tarkoitus ois match race tyyppinen kuka eka maalissa. 2-4 pyörää samassa startissa
riippuen kuinka paljon mihinkin luokkaan tulee kuskeja.
Otsikko: Vs: Joutsa Chopper Show 2010
Kirjoitti: Miikka - 23 huhtikuu 10, 18:39:24
Jäsen S on heti uhoamassa... ;D ;D
Otsikko: Vs: Joutsa Chopper Show 2010
Kirjoitti: Lävi - 11 kesäkuu 10, 13:49:45
Taiteilijat ovat hidasta väkeä, joten täs olis alkupala flyeri.... ja Captain Chaos!!!!
Otsikko: Vs: Joutsa Chopper Show 2010
Kirjoitti: Lävi - 22 kesäkuu 10, 08:55:02
Hojohojo!!!
Ei päästä tänä kesänä kiihdyttelee virallisesti, Joutsan ratakeskuksessa on drifting ajoleiri ja se loppuu 18 jälkeen lauantaina... Voin kysyä kunnalta lupaa, jos jotkut haluavat mennä harjoittelemaan ensi kesää varten tai muuten vain sekoilemaan sinne ratakeskukseen... JA KAIKKI TÄMÄ OLISI TIETYSTI OMALLA VASTUULLA!!
Otsikko: Vs: Joutsa Chopper Show 2010
Kirjoitti: Lävi - 23 kesäkuu 10, 08:28:04
joutsachoppershow@gmail.com, jos tulee jotain kysyttävää....
Otsikko: Vs: Joutsa Chopper Show 2010
Kirjoitti: Lävi - 07 heinäkuu 10, 11:08:20
Telttapaikka löytyy näitä ohjeita seuraamalla:
Joutsan keskustasta noin 5 km korpilahden suuntaan, kun huomaat oikealla puolella mustalaisleirin näköisen paikan niin käänny sinne... moottoripyörät on kans aika hyvä tunniste....

Ai niin, sahtia ei ole tarjolla tänä vuonna, koska joutsan sahti on lopettanut toimintansa....
Otsikko: Vs: Joutsa Chopper Show 2010
Kirjoitti: Miikka - 09 heinäkuu 10, 09:44:36
Alkaa olemaan jo aika lähellä tämäkin.. Kuis moni meinaa etupyörän suunnata Joutsaa kohden?
Otsikko: Vs: Joutsa Chopper Show 2010
Kirjoitti: annek - 09 heinäkuu 10, 10:18:37
Ajateltiin uskaltautua yrittämään kuinka pitkälle päästään Vantaalta.
Otsikko: Vs: Joutsa Chopper Show 2010
Kirjoitti: Antti S. - 09 heinäkuu 10, 14:04:27
Mä olen myös lähdössä kavereiden kanssa.3h päästä lähtö,vielä tarvii tankata ja ladata vähäiset rojut pyörän kyytiin.
Otsikko: Vs: Joutsa Chopper Show 2010
Kirjoitti: Psycholasse - 09 heinäkuu 10, 19:34:24
Tarkotus ois kirmata joutsaan launatai aamusta. Ja kun ei "tarvi" kiihdytellä niin ehkä pääsee takasinkin päin.

Lasse
Otsikko: Vs: Joutsa Chopper Show 2010
Kirjoitti: rieska - 10 heinäkuu 10, 19:03:21
Muutama kuvapahainen osoitteessa http://www.ruoste.com/jcs2010/ (http://www.ruoste.com/jcs2010/)

-rieska
Otsikko: Vs: Joutsa Chopper Show 2010
Kirjoitti: Sammy - 11 heinäkuu 10, 13:47:09
Hienot oli kinkerit, kelitkin suosi ;D Jossain vaiheessa meinasi tulla lämpö liki. 
Kumarrus ja kiitos kaikkien puolesta Ohnon tallille majapaikasta, puitteet oli kohdillaan.
Aamulla jopa pientä tukan kipeytymistä huomattavissa ;)

T: Kimiton poijaat
Otsikko: Vs: Joutsa Chopper Show 2010
Kirjoitti: Antti S. - 11 heinäkuu 10, 14:52:50
Oli onnistunut reissu,säät suosi ja koneet pysyi nipussa.Ehkä ensi vuonna sitten uusiksi.
Niin ja kiitti järjestäjälle leiriytymis mahdollisuudesta!
Otsikko: Vs: Joutsa Chopper Show 2010
Kirjoitti: Miikka - 11 heinäkuu 10, 19:51:03
Hyvä näyttely, hyvät bileet, "hyvä" känni ja krapula, eli lyhyesti ilmaistuna parhautta... ;D
Otsikko: Vs: Joutsa Chopper Show 2010
Kirjoitti: vot - 13 heinäkuu 10, 10:58:10
pari kuvatusta!

http://vot.kuvat.fi/kuvat/joutsa+chopper+show+2010/ (http://vot.kuvat.fi/kuvat/joutsa+chopper+show+2010/)
Otsikko: Vs: Joutsa Chopper Show 2010
Kirjoitti: jannu - 13 heinäkuu 10, 12:06:14
Kuka kanto pytyt kotiin ??
Otsikko: Vs: Joutsa Chopper Show 2010
Kirjoitti: Lävi - 22 heinäkuu 10, 15:06:07
Joutsa Chopper Shown 2010 yleisö äänestyksen voittajat ja juryn valinta!!

Chopper:
1. Jan Backman / Karjaa, Trumppa
2. Kai Aulanko / Lohja, Tuutti 1982
3. Esko Kuivalainen / Kontiolahti, Jytäri 1973

Hd-Chopper:
1. Teemu Nieminen / Laukaa, Twin cam 2008
2. Samuli Kaivola / Tuusula, Shovel 1980
3. Niina Ylänen / Tampere, Panshovel

Custom:
1. Jose / Ohno Mc, Sporster
2. Jyrki Kuisma / Ohno Mc, Ural
3. Grön, Sporster

Bicycle:
1. Jari Laurila
2. Teijo
3. Jari Laurila

Juryn valinta:
Pete / Tampere, Shovel

Tästä saa yhteyttä, jos tulee kysymyksiä mieleen....
joutsachoppershow@gmail.com

Valokuvat:
Timo Mononen