Moro,
-99 evo bigtwin. Toiminu vuosia kiitettävästi, mutta nyt parina kuumana päivänä on hyytynyt muutaman kilsan jälkeen. Hyytyy kuin taikaiskusta ja kipinä katkee kerrasta molemmista pytyistä. Lamppu kuitenkin palaa, akussa täydet latingit. Tuntuu lataavan ajaessa ok.
Kun hetken odottelee (jäähdyttelee), pyörä lähtee ensipolkaisulla ja pintakaasulla uskaltaa ajella kotiin.
Mitään en oo vielä tehnyt akun mittailuja lukuunottamatta. Onko kellään ollut vastaavaa ongelmaa?
Epäilyjen listalla on dyna 2000i sytkä tai puola. Sähköt on äärimmäisen minimit ja silmämääräisesti johdot kulkee nätisti irti kuumimmista osista, mutta takuuseen en mene siitäkään.
No niissä kai se vika on jos ei automaattisulake ole menossa huonoksi, jos nyt sellaisia edes on. Jos et saa lainaksi keltään varmasti toimivia kokeiluun, niin uskallan suositella Ultiman dyna 2000i kloonia. Puolineen nykyisin 250 valuuttaa, kymmenkunta vuotta sitten sai päälle satasella.
Onhan noita jengi testaillu niin, että kun hyytyy, jäähdyttäneet kylmäsprayllä puolaa tai sytkää.
Tai kylmässä motissa lämmittäneet kuumailmapuhaltimella. Saa selville kummassa vika on
Jeh
Dyna 2000 i rikkoutui kaverilta Eestissä torstain helteissä. Poistettiin sytytyscover ilmanvaihdon takia ja
hyytymiset vähenivät muutamasta kilometristä noin 50 kilometriin. Tämä sytytys yksikkö oli ottanut turvotusta
irrottaen sen sinisen etupellin.
Jos sytytys olisi aivan pimeä, uusisin myös puolan, rikkinäisellä puolalla on rikottu uusi dyna sytytys kerran, kax.
Ile
Puola teki mulla samaa.
Kiitos kokemusperäisistä näkemyksistä. Laitetaan sytkä ja puola tilaukseen!
Tuliko kuntoon ?
Venttiilivuoto tekee lämminkäynnistyksistä vaikeita.