Finnbikers

Tekniikka / Moottori => Evo Sportster & Buell => Aiheen aloitti: jankar - 17 toukokuu 21, 13:29:16

Otsikko: Sporsterin suuttimet
Kirjoitti: jankar - 17 toukokuu 21, 13:29:16
Terve

Sporster 1200   1995
Dragpipe tyhjät putket, K&N suodatin ja CV â€"kaasutin niin olisiko ehdotusta pää-ja välialue suuttimien koosta ?
Otsikko: Vs: Sporsterin suuttimet
Kirjoitti: JSmedby - 18 toukokuu 21, 10:13:57
Lainaus käyttäjältä: jankar - 17 toukokuu 21, 13:29:16
Terve

Sporster 1200   1995
Dragpipe tyhjät putket, K&N suodatin ja CV â€"kaasutin niin olisiko ehdotusta pää-ja välialue suuttimien koosta ?


45/180, n6c-neula ja ruuvi 2,5 kierrosta auki. Toimii takuulla hyvin.
Otsikko: Vs: Sporsterin suuttimet
Kirjoitti: twinspeed - 19 toukokuu 21, 19:58:47
Mulla on melkeen, mutta ei ihan sama kun JSmedbyllä: suuttimet 45/190, normi neula ja ruuvi 2,5 kierrosta auki.