Terve
Sporster 1200 1995
Dragpipe tyhjät putket, K&N suodatin ja CV â€"kaasutin niin olisiko ehdotusta pää-ja välialue suuttimien koosta ?
Lainaus käyttäjältä: jankar - 17 toukokuu 21, 13:29:16
Terve
Sporster 1200 1995
Dragpipe tyhjät putket, K&N suodatin ja CV â€"kaasutin niin olisiko ehdotusta pää-ja välialue suuttimien koosta ?
45/180, n6c-neula ja ruuvi 2,5 kierrosta auki. Toimii takuulla hyvin.
Mulla on melkeen, mutta ei ihan sama kun JSmedbyllä: suuttimet 45/190, normi neula ja ruuvi 2,5 kierrosta auki.