Luokat Paukkurauta, Classic, Metanoli ja Sivuvaunu. Kesä aikaa treenata, ilmoittautumiset alkaa 1.6.
https://www.facebook.com/787123181320215/photos/a.787890051243528.1073741829.787123181320215/1522160027816523/?type=3&theater (https://www.facebook.com/787123181320215/photos/a.787890051243528.1073741829.787123181320215/1522160027816523/?type=3&theater)
(https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/18076811_1522160027816523_2651459343038761984_o.jpg?oh=7336b3c2d353e592532587f9c7c364c4&oe=597E5428)
-E
Edit Kokkonen, linkitetty kalenteriin
Hojo! On kuulunut huolestuneita spekulaatioita Kahinoiden mahdollisesta toteutumatta jäämisestä johtuen Rantatien Kommunalkan vuokrasopimusten irtisanomisista ja siitä johtuvasta ylimääräisestä hässäkästä. Fear not! Ilmoittautuminen alkaa reilun kahden viikon päästä ihan normaalisti, joten pistäkää taskuteleviisoriin muistutus 31.5 23:59! First come, first served jne.. ;)
Huom! Obs! ????????! Rengassääntö on edelleen voimissaan (joku kysyy ihan varmasti asiasta)!
laitoinkin ilmoittautuessani kaukaloon että käykö kendan big block? myivät ainakii matkaenduro renkaana. vaihan toki jos eivät kelpuuta.
Lainaus käyttäjältä: hazzinen - 01 kesäkuu 17, 00:07:14
käykö kendan big block?
Lapinlahden lintuja lainatakseni "se ei käy, se ei käy, se ei käy, se ei kerta kaikkiaan käy"..
Renkaat:
- Sallitut rengastukset takapyörälle ovat spewa/trial/katu ja supermotokumit.
- Eli
mikä tahansa karkea nappula on pannassa (moto-x, enduro, rankkakuvioiset dual sportit). Nappulagummit käyvät etupyörässä.
Pakolliset suojukset:
- Leukasuoja avokypärään, tai umpikypärä. Pelkkä avokypärä ei enää riitä.
- Selkäpanssari
- Lisäksi suositellaan niskatukea.
jesh tulikii sähköpostissa aamulla myös hylky renkaasta. täytyy homaa joku trial-gummi.
Kolme yötä Joul.. Kahinoihin!
Laitetaan vielä aikataulu esiin, oikeudet muutoksiin pidätetään jne.. ;D
Radalla on mahdollista vapaaseen harjoitteluun alkaen klo 10:00. Ennen kymppiä radalle ei asiaa koska moottorikeskuksen säännöt sanoo niin.
Ajajien ilmoittautuminen klo 11:30 ja ajajien kokous klo 11:45.
Noin klo 12:00 yritetään aloittaa.
Voiko tää tosiaan pitää paikkansa....?
En kyllä lähe jos siellä on tommosta ???
http://www.vauva.fi/keskustelu/2892937/kaanaan-kahinat (http://www.vauva.fi/keskustelu/2892937/kaanaan-kahinat)
Jaha, tää ratkaisi asian, lähden ehdottomasti! ;D
Kone saatu eilen kasaan, uudella kansipahvilla ja parilla uudella pinnapultilla, valmiina ollaan.
Olipa kahinat! ;D Hurjaa menoa. Loppukahinat jäi katsomatta, mutta kyllä meni se trackeriksi rakennettu Triumph lujaa kun pariin otteeseen radalla näin! Voittiko oman luokkansa?
Videokoostetta latautumassa Youtubeen, tahtoo vaan kestää kun on 2.7k matskua joten tunti-pari niin saan tänne jakoon.
No niin, lataushommat saatu vihdoin maaliin ja täältä löytyy: https://youtu.be/QIy91pzj8_A
Tuli näköjään kuvailtua classic ja paukkurauta -luokkia.
Isot kiitokset kaikille osanottajille ja kuvaajille, näitä on kiva katsoa jälkeenpäin.
Etenkin järjestäjille. Ens vuonna taas!
No niin, tämäkin bakkanaali on tältä vuodelta onnistuneesti luovittu.
Leak MC:n puolesta SUURET kiitokset kaikille osallistuneille, niin kuskeille, yleisölle, sposoreille ja erityisesti pyyteettömille apujoukoille, aivan mahtava päivä!
Täytyy myös mainita että minkään sortin järjestyshäiriöitä ei ole korviin kuulunut, mikä yleisön kunniaksi on luettava. Kuka sanoo ettei motskariporukka osaa käyttäytyä? ;D
Iso kiitos kuuluu myös Kaanaa Center'lle, ilman heidän myötämielisyyttä asiaan olisi tämäkin tapahtuma huomattavasti vaikeampi toteuttaa.
Ossi/Leak MC
Muoks tulokset:
Metanoli:
1. Esko Mylläri
2. Tomi Lahti
3. Seppo Pitkämäki
Classic:
1. Mikko Jetsonen
2. Vesa Äyräs
3. Jari "Ruben" Kortelainen
Paukkuraudat:
1. Klaus Hämeenniemi
2. Riku Haapamäki
3. Kai Kivekäs
Sivuvaunut:
1. Hiltunen/Tani
2. Laaksonen/Laaksonen
3. Järvinen/Vellu
Oli kyllä mukavaa, hyvät kisat, kelit ja paljo tuttuja ;D
Olisko sulla Ossi laittaa tuloksia jakoon ?
muutama räpsy lauantailta: https://drive.google.com/drive/folders/0BykaJcJGy9xlalFSWGlkdVc5V0k
Hei, minkä merkkisiä ja mallisia olivat nuo paukkurauta- ja classicryhmän parhaimmiston ajokit?
Olis kiva tietää koko osallistujakaartin ajokkien tietoja, jos vaan löytyy joltain/jostain.
Jos tulkitsin eri viestejä facessa oikein niin paukkuraudan voittajalla (Klaus Hämeenniemi) oli 865cc '01 Triumphista tehty tracker, se joka tuossa munkin videolla veti todella lujaa. Siinä oli kyllä kaikenlaista hipo-palikkaa kiekoista lähtien ja näytti muutenkin hyvin vahvasti tätä tarkoitusta varten tehdyltä laitteelta. Mitähän se painoi, aika kevyeltä näytti kokonaisuus? Näistä olisi mukava lueskella vähän teknisiä tietoja :)
Ja Äyräs päästi classikin kakkoseks pitkäkeulasella lättäpäällä jalkakytkimellä, aina yhtä hienoa katsottavaa! Harmi kun ei vieläkään päässyt itse paikanpäälle...
Näytti tuolla varikolla olevan pari tutun näköstä sportsteriakin...