(http://www.jimdandymc.com/images/longlakerun/Long-Lake-Run-2016-flyer-web.jpg)
Edit Kokkonen, linkitetty kalenteriin
Tämäkin olisi huomenna!
Bändinä on flyeristä poiketen Texas Oil.
Kukonkoivun ST1:llä osallistujille kahvi ja munkki 3â,¬.
Reitti poikkeaa hieman suunnitellusta tietöiden takia. Päästään ajamaan kunnon mutkapätkää eli Sysmästä kalkkisiin. Lisäksi extra stoppi Bar 16 Vääksy!