"Pyhäinpäivänä" elikäs lauantaina 31.10.2015 perinteinen Forssan MP-Rompetori.
Lisätietoa löytyy tästä: http://www.sci.fi/~kekku/rompe2015.htm (http://www.sci.fi/~kekku/rompe2015.htm).
Edit Kokkonen, linkitetty kalenteriin
Siellä sitä ollaan taas satulakuorman kanssa, vanha paikka kahvion vieressä.
Ota vanha satula kainaloon tai tee uusi pohja ja päivitetään homma kuntoon ajoissa ennen kesää, se tulee ihan just... ;)
Kiinni saa; o4o-5843020/Ilkka
Huomenna