Finnbikers

Tapahtumat => Länsisuomi => Aiheen aloitti: Ozzy - 17 elokuu 15, 11:53:16

Otsikko: Kaanaan Kahinat 2015
Kirjoitti: Ozzy - 17 elokuu 15, 11:53:16
Alkaisi taas olemaan aika...


Edit Kokkonen, linkitetty kalenteriin
Otsikko: Vs: Kaanaan Kahinat 2015
Kirjoitti: Lycanth - 03 syyskuu 15, 14:30:15
Mites tuo ilmottautuminen? Onko ihan ehdoton ennakkoon? Nm. Pyörä odottaa osia ja käsi leikattu.
Otsikko: Vs: Kaanaan Kahinat 2015
Kirjoitti: Ozzy - 04 syyskuu 15, 07:28:50
Huomen.

Ennakkoilmoittautuminen EI ole pakollista, myös paikan päällä ilmoittautuminen onnistuu.
Lähinnä haetaan helpotusta kaavioiden tekoon, mikä toivon mukaan nopeuttaa rähinän aloittamista.
Otsikko: Vs: Kaanaan Kahinat 2015
Kirjoitti: 013 - 19 syyskuu 15, 20:12:22
Paukkurauta finaalissa pannuttanut ok, olkapää meni vaan sijoiltaan
Otsikko: Vs: Kaanaan Kahinat 2015
Kirjoitti: hazzinen - 19 syyskuu 15, 20:53:03
"älä enää kaadu!" kuulu vaan kun hierrettii kolmatta finaalilähtöä.  ;D ;D
Otsikko: Vs: Kaanaan Kahinat 2015
Kirjoitti: 013 - 19 syyskuu 15, 22:38:26
Ai siellä mentiin useasti nurin :) mut mä joka lähin lanssin kyydissä parkkikselle niin tuska helpotti ku sai käden paikallleen.
Otsikko: Vs: Kaanaan Kahinat 2015
Kirjoitti: Don Quijote - 19 syyskuu 15, 22:58:34
Olipa hurjan ja hauskan näköistä puuhaa, hatunnosto kaikille reikäpäille jotka rataa kiersivät mitä kummallisimmilla laitoksilla  8)
Otsikko: Vs: Kaanaan Kahinat 2015
Kirjoitti: Nakkertton - 20 syyskuu 15, 00:16:57
http://nakkertton.kuvat.fi/kuvat/2015/Motor+Sport/Kaanaan+Kahinat+19.9.2015/ (http://nakkertton.kuvat.fi/kuvat/2015/Motor+Sport/Kaanaan+Kahinat+19.9.2015/)

sieltä löytyis meikäläisen räpsimiä kuvia. pätkä ei oikeen vallin yli nähny ni jäi radalta kunnon vetokuvat ottamati, mut olihan taas hurjaa touhua :)
Otsikko: Vs: Kaanaan Kahinat 2015
Kirjoitti: Don Quijote - 20 syyskuu 15, 09:22:22
Nakkerttonilla taas hyviä kuvia, kiitos  8)
Otsikko: Vs: Kaanaan Kahinat 2015
Kirjoitti: vaakko - 20 syyskuu 15, 16:01:09
Ekaa kertaa pääsin paikanpäälle ja olihan sellainen häppeninki että tänne on pakko päästä tulevinakin vuosina, meininki oli suorastaan huima!
Otsikko: Vs: Kaanaan Kahinat 2015
Kirjoitti: Ozzy - 21 syyskuu 15, 07:26:13
Huomenta!

Olipas huima lauantai!
Leak Mc kiittää kaikkia osallistujia, niin kuskeja kuin yleisöäkin unohtamatta talkoolaisia.
Iso käsi myös Kaanaa Center/Tampereen Vauhtipuistolle.
Ilman teitä tätä tapahtumaa ei olisi!
Otsikko: Vs: Kaanaan Kahinat 2015
Kirjoitti: Rossi - 23 syyskuu 15, 23:59:56
No guts, no glory.
Tässä olis videona yksi paukkurautaluokan tapahtumarikas veto.
Kuvaa Patun kypärään kiinnitetystä kamerasta ja takakaarteesta.

https://youtu.be/WAibAYlMf1g
Otsikko: Vs: Kaanaan Kahinat 2015
Kirjoitti: jap4b - 24 syyskuu 15, 21:45:19
Jokunen kuva... Minkä nyt kerkesi ajon lomassa ottamaan...

http://www.flickr.com/photos/136185919@N02/sets/72157656529917663/ (http://www.flickr.com/photos/136185919@N02/sets/72157656529917663/)
Otsikko: Vs: Kaanaan Kahinat 2015
Kirjoitti: Smokie - 13 lokakuu 15, 12:56:25
No niin jokainen kuski klikatkoon itsensä tänne.

http://www.vmpk.fi/forum/index.php?topic=103602.0 (http://www.vmpk.fi/forum/index.php?topic=103602.0)

2016 säännöt
Otsikko: Vs: Kaanaan Kahinat 2015
Kirjoitti: petejiiii - 13 lokakuu 15, 22:26:47
Hyviltä vaikuttaa muutokset. Ei mun mielestä entiset krossiluokan vehkeet reikäpeltikoristeilla ja jollain jawan tankilla ryyditettynä mitään paukkurautoja ollutkaan.l
Otsikko: Vs: Kaanaan Kahinat 2015
Kirjoitti: Smokie - 14 lokakuu 15, 08:53:47
Joo, no käsittääkseni pääosa nykyisestä kalustosta kelpaa tuohon uuteen paukkurautaan mutta toi classic on piristävä uutuus. Siihen mä nyt aion satsata!! Laitoin jo puhelimeen muistutuksen maaliskuulle että tee jätkä kilpuri valmiiksi ja 31.5.2016 että nyt ilmoittaudut kahinoihin. Helvetti jos unohtais niin tulis maailmanloppu.

Harmi vaan, tungen jo täyttä vauhtia 640cc KTM moottoria Cezeta skootteriin mutta sillä ei näköjään kaanaassa ajella ellei sitten sivariksi ryhdy. On mulla yks auki leikattu tynnyri että mistäs sitä tietää ;D
Otsikko: Vs: Kaanaan Kahinat 2015
Kirjoitti: 013 - 15 lokakuu 15, 12:51:47
Mun mielestä olis riittäny noiden vesijäähy crossien pois rajaaminen riittänyt.
Nyt ei kukaan teurasta cbr:iä  ;) kahinoihin, joutasivat pois kaikki kuvotukset >:(

Toki vauhtia on tullu lisää vehkeisiin, mut kahdeksaa vähempikin riittäisi finaalin viivalla. Tai sit semi finaali siihen väliin