Elikkäs olisi tarkoitus tuollainen -83 vuoden suitsa ottaa työn alle ja kyseisessä laitteessahan on kuula laakereilla kampi,joten tietääkö kukaan seppää joka ne pystyisi vaihtamaa.No vaihtaa voin itekkin vaan kun nuo irtokaulat pitäisi sen jälkeen saada linjattua keskenään ja siinä menee jo sormi suuhun allekirjoittaneella. Ja kaupan päälle vielä kaulojen hitsaus ja vetopyöräkin pitäisi vaihtaa suorahampaiseen versioon.
Kysäisehän JL Meccanicasta. Uskoisin että osaa, on vehkeet mutta lieneekö aikaa. Kevät on kiiruumpaa syksymmällä hiljaisempaa.
http://jlmeccanica.blogspot.fi/ (http://jlmeccanica.blogspot.fi/)
J.Surakka (Pohjolan proto) Tampereelta on tehnyt mun suzukin kampuran. Lienee ainoa täällä suomessa, joka tekee niitä.
Gt-Motor OY Takkatiellä, Helsingissä on tehnyt meijän tallin ukkojen turbojen akselityöt.
Surakkaa on kovasti myös kehuttu.
-T-