Finnbikers

Tapahtumat => Eteläsuomi => Aiheen aloitti: Pokko - 01 maaliskuu 15, 22:22:25

Otsikko: Lahti Hela Ride-In bike Show 14.5 2015
Kirjoitti: Pokko - 01 maaliskuu 15, 22:22:25
Toinen Lahti Hela Ride-In Bike Show Rakenneltujen moottoripyörien näyttely järjestetään jälleen Helatorstaina Lahden matkustajasatamassa.
Palkintorahaa jaettavana huimat 5500â,¬
Palkintokategoriat : Chopper, Custom, Bagger, Bobber, Streetfighter ja people´s choice
Näyttelypyörät sisään ennen klo.11:00
Näyttelyyn on vapaa pääsy.
Paikalla mahdollisuus ruokailla.
info. Make / 0440236007


(http://i220.photobucket.com/albums/dd153/pokkweiler/helabike%20maffi.png) (http://s220.photobucket.com/user/pokkweiler/media/helabike%20maffi.png.html)


Edit Kokkonen, linkitetty kalenteriin
Otsikko: Vs: Lahti Hela Ride-In bike Show 14.5 2015
Kirjoitti: Pokko - 12 toukokuu 15, 11:02:00
Ylihuomenna kaikki sankoin joukoin paikalle Lahden matkustajasatamaan. Tapahtumassa palkitaan lahjakortilla ja pokaalilla myös Virallisten sarjojen ulkopuoliset ajopelit, johon kuuluu esim. Triket ja Boss Hossit. Tervetuloa.
Otsikko: Vs: Lahti Hela Ride-In bike Show 14.5 2015
Kirjoitti: Nakkertton - 19 toukokuu 15, 17:16:21
http://nakkertton.kuvat.fi/kuvat/2015/Motor+Sport/Lahti+Hela+Ride-in+14.5.2015/ (http://nakkertton.kuvat.fi/kuvat/2015/Motor+Sport/Lahti+Hela+Ride-in+14.5.2015/)

Kävinpä pyörähtämässä
Otsikko: Vs: Lahti Hela Ride-In bike Show 14.5 2015
Kirjoitti: FXD - 20 toukokuu 15, 00:28:21
Hienot kuvat jälleen kerran, kiitos Nackerton. Itse en päässyt paikalle, työt häiritsi harrastusta jälleen kerran..
Otsikko: Vs: Lahti Hela Ride-In bike Show 14.5 2015
Kirjoitti: Pokko - 20 toukokuu 15, 08:43:54
Hela Ride-In Bike show 14.5.2015 yhteenveto.

Näyttely vietiin läpi vaihtelevassa ja loppua kohti selkeämmässä kelissä. Erittäin hyvähenkiseen näyttelyyn saapui bikereita laajalta alueelta läpi Suomen sekä ulkomaita. Toista kertaa järjestetty Lahti Hela Ride-in Bike show oli menestys ja osoitti, että tätä oli odotettu. Sponsorit vastasivat huutoonsa ja palkintorahoja jaettiin 5500e, pokaalit ja muut lahjakortit päälle! Järjestäjät ja Sponsorit kiittävät kaikkia tavalla tai toisella mukanaolleita. Näillä näkymin ensi vuonna Satama täyttyy taas toinen toistaan komeammista moottoripyöristä Lahti Hela Ride-in Bike show:n tiimoilta.


Palkintojenjako:

Luokka: BAGGER

1. IIVO

2. KLAUS RISTE

3. JUPI HJELT

Luokka: BOBBER

1. TUOMAS TIMONEN

2. LASSE LEMBERG

3. TEPPO VÄISÄNEN

Luokka: STREET FIGHTER

1. RASMUS

2. MATTI ÄIKÄS

3. HEIKKI HEINO

Luokka: CUSTOM

JAETTU 1. SIJA MARKKU LEINONEN ja KAWA

3. TERO GRÖN

Luokka: CHOPPER

1. OLLI TORPPALA

2. JUHA HEINLAHTI

3. EDI

Luokka: SPONSORIEN VALINTA

1. IIVO (Bagger) tuplavoitto

Luokka:PEOPLES CHOICE

1.Samppa, Pannu paska (kyltistä luettu)

Luokka: MUUT PYÖRÄT

1. JAKE HEIKKINEN (HD-custom)

YLEISTÄTIETOA

- Näytteilleasettajia 70 kpl

- Ääniä annettiin vajaat 500 kpl

-Kävijöitä noin 1500
Otsikko: Vs: Lahti Hela Ride-In bike Show 14.5 2015
Kirjoitti: L+L - 02 lokakuu 15, 21:02:42
Juu,hienot oli palkinnot.Rahaa oli jaossa , mutta vain luokan voittajille.Minä sijoitun kakkoselle ja sain sentään hienon paidan.Muutenkin jäi melko p.... fiilis koko näyttelystä.Mutta muistakaa että se on vaan minun mielipiteni.