Porauksesta jäi rannut hoonikivistä ja tuntuu kynnellä...
Pystysuunnassa ku vedetty ulos
(//)
(//)
Näyttääkö nostajan pesät siltä että mennään vielä? Ottasin mitan jos olis vekotin
Mä kyllä todella ihmettelen jos hoonauskivien jälki tuntuu kynnellä, luulisin tietäväni missä noi on hoonattu ja työ on kuitenkin tehty ihan jollain muulla kuin bilteman porakonehoonilla.
Pystysuuntainen, kynnellä tuntuva ura kuulostaa pahalta. Ei tuollaisia saisi tulla. Se ei minun mielestäni sisäänajelemalla parane..Itse en hyväksyisi.
Ei se koko matkaa tunnu. Joko mulla on todella terävät kynnet tai sielä on sitä rantuu. Kyllä sitä tossa kaveri koitti ja siihen kynsi tarras tuolta alapäästä. Minä löin kannettet kii ja sielä on ja ehkä pysyy. Näillä mennään ja toivottasti pitkään.
Hyvin tuntuu toimivan. Voisko tommonen kuoppa väännössä olla sytytyksestä kiinni. On tämä säädettävä ja b tasolla mikä estää nakutusta vedätyksessä.
Eli tässä on 95 poraus s&s männille, 79cc kannet ja 585 nokat ja mikuni hsr 42. Onko muilla kokemuksia tästä ja onko tuo vääntö käyrä normaali näillä nokkaakseleilla.
On ihan normaali käyrä... pientä reversiota. Epäilen, että pieni notkahdus johtuu pakoputkesta.
Mikä putki on paikalla? Onko jotain vaimenninta?
Tästä suunnasta lähtisin hakemaan syytä. Mutta mitenkään paha tuo notku ei ole, ei varmaan huomaa ajossakaan.
Putki on tuommonen omavalmiste. Kollektori on liian jyrkkä varmaa ja vaimennin taitaa olla 2". Big sucker 1 laitto puurot ja vellit ihan sekasin 4000rpm jälkee ja ei antanu ku reilu 80 hp. Nyt on noin tuplasti isompi putsari ja tuntuu vetävän paremmin. Pääsuutin 165 mikä ehkä liian suuri vielä. Talvella uusi putki hitsaukseen ja opiskellaan lisää näistä hienoista laitteista.
Tuosta Big Suckerista kuullut joltain dynohahmolta etta pitaa olla big sucker jos sellaisen ostaa...Samanlaisia juttuja kuullut kuin mita sulla, etta ei hengita kunnolla jne. Itella ei kokemuksia enka ole dynoajoja vertaillu BS vs muut.