Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Melumittaus!

Aloittaja RBR, 25 toukokuu 11, 14:52:26

« edellinen - seuraava »

_Juha_

juu ollaan vaan ihan hissuksiin niin meit ei huomata.. :)

myötätuntoa kaikille finnbikereille tasapuolisesti ja KLARA WAPPEN skÃ...Ã...L :-*
too fast to live    too young to die

Lyytinen

No, kyllä minuakin vituttaisi jos olisin valinnut ammattini vain ollakseni jotain ja sitten olisin huomannut, että ne ajat meni jo...

Nakki100

Löysin tossa sivun mistä aika hyvin selviää että 3 dB nousu äänissä periaatteessa tuplaa metelin, joten aika pienistä toleransseista on kymysys....

http://www.kuulopiste.fi/13.html

125:ssä pitäisi periaatteessa jo valua veri korvista.....  :o

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Nakki100 - 01 toukokuu 12, 11:32:21
Löysin tossa sivun mistä aika hyvin selviää että 3 dB nousu äänissä periaatteessa tuplaa metelin, joten aika pienistä toleransseista on kymysys....

Noup. 3db nousu vaatii melua tuottavan äänilähteen tehon tuplaamista, eli jos esmes stereot antaa 90db/1w niin 93db/2w, 96db/4w, 99db/8w, 102db/16w jne... siis persaatteessa. Se että korva kuulee metelin tuplaantuneen on keskimäärin 8-10db äänitason nousu.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

TEKE


Mietiskelin täs yömyöhään et tästähän sais hyvän pelin.

Siat varastaa bikereiden kilpiä ja jemmaavat ne sikalaan . Pelaajat puolestaan yrittävät pommittaa sikoja valveutuneilla bikereillä. Angry Bikers vois olla pelin nimi.
Miks tää tuntuu niin tutulta?? ;D

Rautahauli

No onko niitä kilpiä revitty irti möykän takia? Ei niistä ainakaan juuri kirjoitella....
FXEF-81

Tuusulan T-Bone

Mä oon jo monta päivää yrittäny löytää meluratsiaa, mutten oo löytäny... :P
Long John Stroker

ma^ko

Mä näin melumittauksen, prätkägyy ja autopartio mittas melut kahdelt japsi-customilt Rajakylässä, mut kyl ne mopot sai pitää kilvet, tai ainaki niis oli kilvet ku ajoi must ohi kotvaa myöhemmin.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

makela68

Jos virkavalta lukee esim tätäkin palstaa melumittauksista,niin niillä on varmaan melkosen hauskaa kun ne huomaa minkälaisen hässäkän ne on aikaansaanu! ;D ;D

rodchop

Tottakai ne lukee, tällä palstallahan on n.1/3 osa jonkun sortin viranomainen / virkamies :P
Ties vaikka oisin itsekin prätkägyy, vieläpä siviili sellanen ;D
Rakentakaa pojat ne pyörät vakioiks ;)
HOG Forever Forever HOG

petejiiii

tosta sun pikkukuvastahan näkyy ihan selvästi, että kyttä oot perkele ;D

rodchop

Siviilipyörällä virkavaatteissa, tuosta se tais johtua ettei niin uskottava ::)
HOG Forever Forever HOG

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: rodchop - 01 toukokuu 12, 20:00:22
Rakentakaa pojat ne pyörät vakioiks ;)

Kuin se tapahtuu? Ei me varmaan osata...  :P
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

filtteri

se konstaapeli maksimainen joka ton rakentakaa ne pyörät vakioks lauseen lanseeras on varmaan pussihousu porukoissa vähintään jumalasta seuraava.

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 01 toukokuu 12, 19:36:48
Mä oon jo monta päivää yrittäny löytää meluratsiaa, mutten oo löytäny... :P

Ai säkin? Mä oon kans vaihtanu kerholle ajamani vakireitin pidempään joka kiertää kehäkolmosen kautta ihan vaan sillä että jos sattuis ratsia kohdalle. Ai että mä nauttisin ;D...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957