Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Shovelin keulan alaputket

Aloittaja soveli, 14 lokakuu 20, 13:46:48

« edellinen - seuraava »

soveli

Moro, mulla ois semmoinen varmaan erittäin tyhmä kysymys kun meininki ois tehdä shoveli projektiin +22 keula ja tuossa rupesin katselemaan noita pitempiä putkia ,niin havaitsin.sellaisen homman että jotkut katalogit näyttää että noi  41mm alaputket mitkä ois tuossa mun shovelissa tällähetkellä paikallaan ois 77-83 jotenkin erillaiset vs uudemmat tahi vanhemmat 41mm putket?ei kehtais turhaan ostaa putkia jotka ei käy😅..toki uusia alaputkiakin löytyy ,vaan idea oli tehdä tolla vanhalla tuplalevy keulalla

lapioapina

Eipä käy tuon vuosimallien alaputket myynnissä oleviin pitkiin yläputkiin. Menee koko paketti uusiks.

peacemakermichael

Mulla on 77-83 tuplalevypumput Tollen +26" showa putkilla ja hydrauleilla omassa kopteriprojektissa, ja hyvin ne pariutuu yhteen.
'84 shovel, 65' pan

Vuppe


lapioapina

Onko alaputket koneistettu isommaksi?

PK-67

Oli tuona aikana myös 41mm keula tarjolla. Itselläkin -78  ja 41 keula vakiona...

Hessu

Lainaus käyttäjältä: lapioapina - 15 lokakuu 20, 13:29:31
Onko alaputket koneistettu isommaksi?
Itseasiassa pienemmiksi. Yläputken halkaisija on sama, mutta alaputki pienempi, koska niissä ei ole yläputkessa alimmaista liukuhelaa lainkaan. Sellaisia pitkiä yläputkia ei tee kukaan, eikä olis ikinä showankaan pitänyt tehdä normipituisia. https://www.wwag.com/cgi-bin/WebObjects/WebSite.woa/wa/DirectAction?page=%21135207

Ropsoni88

pystyy ne 41mm niin sanotut evomallinyläputket laittaan noihin sovelin alaputkiin, mut niihin liukuputkiin ei pysty laittaan sitä holkkirengasta, toki sovelin liukuputkisa sitä ei ole ollenkaan. mää nimittäin koitin sovelin just nuihin 78-81alaputkiin evonliukuputkia, ni ne menee ilman rengasta. ostin sit kuitenkin evoalaputket uudet. se jäi ittee mietityttään et kui nopeesti syö alaputket väljäksi jos tekee ilman holkkia

lapioapina

Sama aivopaini itelläkin. Lopuksi uusilla putkilla tein keulan.