Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

1962 Competition Hot

Aloittaja brocka, 28 syyskuu 21, 11:38:15

« edellinen - seuraava »

southill

Mulla oli kiksin akseli vähän banaanilla. Ja niitä puslia sai hoonata aika urakalla kun laitoin uudet :D

brocka

Onni on lihalaatikko täynnä rautiksen osia.

Vaihdoin seuraavat osat: starter gear ja spacer for clutch sprocket. Nyt palaa joutuisasti ylös kiksi.

Kohti seuraavia haasteita!

brocka

Nyt olen yrittänyt ilmata öljypumppua.

En saa kiksistä polkemalla öljyä nousemaan rocker boxeille.

Otin öljypumpun päästä osat irti ja poljin sen verran, että sain desin tulemaan ulos. Koitin myös samasta reiästä survoa vastapalloon öljyä. Ruuttasin siihen malliin, että nousi rockerboksin öljylinjalle asti.

Kiksistä polkemalla öljy ei vaan nouse. Mikähån avuksi?

brocka

Lähtihän se öljy kiertämään kun polki tarpeeksi kauan.  ;D

Koitin polkea laitetta käyntiin. Muutaman kerran päksähti kaasariin, mutta operaatio piti keskeyttää. Polkaisin kiksillä tyhjää ja nyt on karmea sporsterpolvi.  :'(

brocka

Kesä tuli ja meni. Piti vähän parannella sportsterpolvea.  ;D

Jospa tässä vähän aktivoituisi. Tänään ruuvasin paikalleen uudet pakoputket. Meinasi tuskastuttaa noiden asennus. Sitten minulle kerrottiin, että se on voimalaji. Ensin takapyttyyn putki paikalleen ja voimalla etuputki.  8)

Pekka äL

No jopa onkin rööri!  :o
Onko toi ihan tehdastekoinen, yleisessä myynnissä oleva malli?
HD Electra Glide M8

brocka

Tuo on tehdastekoinen. Gasbox valmistaa kopiota alkuperäisestä high pipestä. Ei osu sitten kivet ja kannot putkiin kun ajaa metsässä.  ;D


jty

Nätti on ku sika pienenä

brocka

Laitetaanpa vielä sivusta kuva.

Äänenvaimennin tulee enemmän vaateriin kunhan saan takakiinnikkeen tehtyä.

KariFS

Keskimääräistä päheempi Rautapää ehdottomasti 8)

Tyylikkäät punaiset väriläiskät siellä täällä ja tuo putki on just oikeanlainen. Nyt kun sitä katselee niin ei osaa muunlaista tuohon kuvitellakaan.

Mitenkäs nuo kaasuttimet ovat lähteneet toimimaan? Ääni ainakin on melko varmaan aikas rohee :D
1983 Harley Davidson XLS1000 Roadster
1973 Honda CB350K4
1973 Honda CB125K5

Ei oppinut olutta ojaan kaada.

brocka

Tosiaan alkukesästä käynnistelin tuota ja kiksi antoi periksi. Meni polvi ympäri ja sitä olen parannellut.

Kytkin ja kiksin osat ovat olleet pöydällä jo kuukausia ja harrastaminen on enempi ollut sitä, että olen laittanut moposta kuvia someen.  ;D

Kai tässä pitäisi ottaa itseään niskasta kiinni niin saisi tuon joskus käyntiinkin.

Kiwi

Lauantaina litkitään naapurissa Carilloa ja selätetään se kiksin ongelma! ;D

brocka

On ollut jotenkin tervanjuontia tämänkin askarteleminen. Sen verran jaksoin puuhastella, että tein pakoputkelle takakiinnikkeen.

Periaatteessa, jos olisi ollut ahkera ja olisi jaksanut vähän purkaa lokaria edestä, olisi voinut tehdä jonkun piilokiinnikkeen tuolle äänenvaimentajalle.

Koska olin laiska, tein levystä ja jätin näkyville. Mitä ei voi piilottaa - korosta!

mista

Lainaus käyttäjältä: brocka - 09 kesäkuu 22, 20:51:04
Lähtihän se öljy kiertämään kun polki tarpeeksi kauan.  ;D

Koitin polkea laitetta käyntiin. Muutaman kerran päksähti kaasariin, mutta operaatio piti keskeyttää. Polkaisin kiksillä tyhjää ja nyt on karmea sporsterpolvi.  :'(

Aissaatana tuo on niin tuttu juttu.

Mulla hyppi kans kiksi tyhjää kunnes laitoin tamer kitin ja vaihdoin sen kytkinrummun takana olevan prässätyn peltiläpyskän koneistettuun versioon. Siihen loppui kaikki ongelmat. Toki mulla on 75, joten en tiedä mitä eroja näissä on.

Hienoa rautis muuten!
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

013

Lainaus käyttäjältä: mista - 20 marraskuu 22, 11:36:24
Lainaus käyttäjältä: brocka - 09 kesäkuu 22, 20:51:04
Lähtihän se öljy kiertämään kun polki tarpeeksi kauan.  ;D

Koitin polkea laitetta käyntiin. Muutaman kerran päksähti kaasariin, mutta operaatio piti keskeyttää. Polkaisin kiksillä tyhjää ja nyt on karmea sporsterpolvi.  :'(

Aissaatana tuo on niin tuttu juttu.

Mulla hyppi kans kiksi tyhjää kunnes laitoin tamer kitin ja vaihdoin sen kytkinrummun takana olevan prässätyn peltiläpyskän koneistettuun versioon. Siihen loppui kaikki ongelmat. Toki mulla on 75, joten en tiedä mitä eroja näissä on.

Hienoa rautis muuten!
Ihan eri systeemit noissa kytkimissä <-70/71->
Pitäkäämme aina mielessä, että ideologiat ovat pakoa ajattelusta.