Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Eriskummallisimmat härvelit

Aloittaja Tuusulan T-Bone, 21 lokakuu 09, 16:54:30

« edellinen - seuraava »

mista

1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

tyg

Moksu

Greasemonkey jake

haluan tälläisen 65vuotislahjaksi...

Frogman Tim Cotterill Rocket II 2 Trike Custom Fast

tällä ehtisi bingoon ja joku simpsakka leskirouvakin mahtuisi ritsille...
If the river was whiskey, and I was a diving duck, I would never come up...

trumpetti

justiin tuota sammakkomiehen trikeä kans ihailin tuubissa aika tyly laite

PK-67

Eikös cmw:ssä tuo ahtaminen jo hallita sekä triken valmistus. ;D

Greasemonkey jake

trike onnistuu kyllä,mutta ahtamisen kanssa edetään vielä hyvin(miten tämän muotoilisi) lyhyin askelin...mutta joka päivä oppii jotain uutta(ja joka viikonloppu unohtaa aika paljon vanhaa)...
If the river was whiskey, and I was a diving duck, I would never come up...

Santtu

Hemuli

Mä oon joskus sanonut, että ainoo kakspyöräinen minkä ajaminen on ikinä pelottanut on ollut -67 250cc Vespa. Sillä kokemuksella voisin suosiolla jättää ton väliin ;D...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

tuuba

no helvetti tossahan on ideaa mulla olis tollanen -66 250cc vespa palasina tallin vintillä että jos vaikka...
Only way to feel the noise is when it´s good and loud...

eeko

Mun mielestä Vespalla on kyllä hyvä ajaa,
ainakin kaupungissa.
-eeko

ma^ko

Millähän koneella nuo '66 ja '67 250cc Vespat oikein on? '66 tuli SS joka oli 180cc, '68(67) tuli Rally joka oli 180cc, 200cc tuli muistaakseni '72 ja 250cc tuli vasta variaattorilliseen GTS sarjaan 2005. Mul on rekkiotteen mukaan '67 käyttöönotettu '68 mallivuoden Rally 180 ja ei sillä ajaminen pelota, lienen poikkeuksellisen rohkea?
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Piese

Ittellä oli 30v sitten 14 kesäsenä 100 kuutioinen Ase capri skootteri ja mukava oli kaatuilla metiköissä ;D ja muutaman kerran asfaltillakin, pysy vaan penkissä kiinni niin ei sattunu ja potkiskeli sitten peltejä suoremmaksi.

Urku auki ja kaikki pelissä reilut 80km/h kelas vauhtia ja pelotti koko rahan (200mk) edestä, muistaakseni ainakin toi laitos oli suht surkee ajettava.