Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Eriskummallisimmat härvelit

Aloittaja Tuusulan T-Bone, 21 lokakuu 09, 16:54:30

« edellinen - seuraava »

ma^ko

Mittasuhteilla tarkoitan laitten pituus/korkeus suhdetta, fillareiden sijaintia suhteessa koneen ja satulan sijaintiin jne, en todellakaan takalippaa tai maskia, jotka on kiistatta rumat. Valtaosassa tukholmatyylisista vaan emäputki on pituussuunnassa about fillarin puolivälissä tai jopa sen takana, kampiakseli takimmaisen kolmanneksen osalla ja sitsi takimmaisen neljänneksen, ei istu mun silmään vaan mokoma. Näyttää dorkalta vaikka Tuusula yrittääkin saada sen julistettua ainoaksi oikeaksi tyyliksi. Toisaalta onhan mäyräkoirakin ihan suosittu koirarotu kuten moni mukin outo juttu... enkä mä ole mitenkäänb tuomitsemassa jos joku diggaa noit vanutettuja ja lyttään astuttuja, mun ei siltikään tartte niistä pitää. Moni nykypyöräkin on mun silmään stockina selkeästi paremman näköinen ku piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkällä ja loivalla keulalla vvarustetut tsopperit.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Tuusulan T-Bone

Eipäs laiteta sanoja mun suuhun. Stockholm-style ei ole se ainoa oikea, se on vain korkealle jalostunut rakentelun muoto ja osoittaa rakentajaltaan ja kuljettajaltaan kehittynyttä tyylitajua. Tätä ei pidä lukeman niin, että muu olisi poissuljettua tai tyylitajutonta. Impressionismi on hieno taiteen muoto, mutta se ei mitätöi eikä vähennä kultakauden töiden arvoa...  ;)  :)

Tuusula muuten on yleisestikin ottaen kulttuurin kehto. Niinpä Tuusulan Chopper-Syndikaatti liittyykin saumattomasti jo vuosisatoja vanhaan kulttuuriperinteeseen. 8)
Long John Stroker

Kiwi

Ite vaan oon tykästyny tohon Tukholman tyyliin, kuin myös Suomen 90-luvun pitkäkeuloihin. Niiden suunnalla tulee omaki pitkäkeula joskus olemaan, kunhan saa nyt noi kulut pienennettyä nii että voi aihion hommata... Ja mäyräkoirat on vaa hienoja, vai oliko esim. kirves-knucklessa kovin korkee runko? Mutta tosiaan kukin tyylillään, ajakoot kaikki semmosilla mopoilla mistä ite tykkää, olis perseestä muunnella omaa pyörää semmoseks että naapurit on siihen tyytyväisiä ;D

Ole W

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 03 helmikuu 12, 00:26:33
tukholmatyylisista vaan emäputki on pituussuunnassa about fillarin puolivälissä tai jopa sen takana, kampiakseli takimmaisen kolmanneksen osalla ja sitsi takimmaisen neljänneksen, ei istu mun silmään vaan mokoma. Näyttää dorkalta vaikka Tuusula yrittääkin saada sen julistettua ainoaksi oikeaksi tyyliksi. Toisaalta onhan mäyräkoirakin ihan suosittu koirarotu kuten moni mukin outo juttu... enkä mä ole mitenkäänb tuomitsemassa jos joku diggaa noit vanutettuja ja lyttään astuttuja, mun ei siltikään tartte niistä pitää. Moni nykypyöräkin on mun silmään stockina selkeästi paremman näköinen ku piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkällä ja loivalla keulalla vvarustetut tsopperit.

En tiedä miten koirat liittyvät choppereihin. Mutta on erittäin hieno asia että me pidetään erilaisista asioista, koska maailma näyttäytyy tällöin rikkaana ja monipuolisena. Sallikaamme erilaisuus joka suhteessa ja joka asiassa. Peace, love and understanding!

Ja kauneus on katsojan silmissä, sanotaan.

Tässä tukholmatyylin veljekset in Finland:

flhx

^tuossa hempeän punaisessa on kyllä asiat suht mallillaan. Kyllähän keulassa pitää olla sen verran pituutta että se yltää etupyörään.Mutta mutta...etulokari...miinus siitä.
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Vette427

Lainaus käyttäjältä: flhx - 03 helmikuu 12, 16:26:21
Kyllähän keulassa pitää olla sen verran pituutta että se yltää etupyörään.Mutta mutta...etulokari...miinus siitä.

suotavaa olisi et yltää  :) mutta tuohon lokariin et mulla ainaki on jo sen verran ikää ja kilometrejä takana et heti ku keksin järkevän konstin saada lokari paikoilleen (on olemassa ja maalattu yhtä aikaa mopon kaa) laitan sen kyl siihen  ;D
Osta kaupasta, saat mitä haluat. Tee ite, saat mitä sattuu tulemaan

Soikkeli

Etulokarin voi korvata mummoraudalla. Estää sateella ihan riittävästi veden lentoa suoraan naamaan.

Lisäksi mummoraudalla saa paheksuvia katseita.
C.O.G. 
Lifemember

Pietari

Onko springeriin mitään vastaavaa poppakonstia tullut vastaan...siis lyhyeen keulaan.Ei etuloksu millään istuis lookkiin mutta senverran ajanut ilman lokaria ettei sekään oikein kiehdo...

jyrggä

Lainaus käyttäjältä: Pietari - 03 helmikuu 12, 17:30:48
Onko springeriin mitään vastaavaa poppakonstia tullut vastaan...siis lyhyeen keulaan.Ei etuloksu millään istuis lookkiin mutta senverran ajanut ilman lokaria ettei sekään oikein kiehdo...

jeesus-teippi.
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

tippala

Lainaus käyttäjältä: flhx - 03 helmikuu 12, 16:26:21
^tuossa hempeän punaisessa on kyllä asiat suht mallillaan. Kyllähän keulassa pitää olla sen verran pituutta että se yltää etupyörään.Mutta mutta...etulokari...miinus siitä.

Ei se ole hempeän vaaleanpunainen, Welon kuva vääristää. Oikea sävy on ihan kirkas Ferrarin punainen. Muutenkin on vähän tuosta muuttunut. Tankit ja penkki vaihdettu prossasyistä. Eli nykyään näyttää enemmän siltä mäyräkoiralta. Tankki kyllä sopperoidaan tulevaisuudessa pienemmäksi..... Nykykuosi siis tuollainen, viimekesänä leimattuna, ilman etulokaria  ::)

Make

Mä oon aiheesta myöhässä, mutta toi redneck on ok. Ton näkönen pyörän pitääkin olla. Muun näköset on niitä perverssien salaisia päiväunia.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Vette427

Lainaus käyttäjältä: jyrggä - 03 helmikuu 12, 20:30:09

jeesus-teippi.

juu se on todettu hyväksi jo vuosia  :D
taitaa alkaa jo mennä ohi aiheen...  :-[
enpä parempaa kuvaa löytäny lätästä (täs vielä ed omistajan ja mun jammu etualalla jossa jeesus-teipillä lokari oli kiini koko ajan  ::)) mut siinä WLA:ssa aina -04 lähtiessä tarkistin öljyt ja lisäsin/vaihdoin teipit  ;D
yritin etsiä tuosta lätästä kotikoneelta parempia kuvia niin on piru menny kovalevy rikki ja sinne meni kaikki kuvat  >:( pelkästään vetestä oli yli 500 projekti kuvaa ja kaik menny  >:( >:(

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Vette427 - 04 helmikuu 12, 08:05:57
yritin etsiä tuosta lätästä kotikoneelta parempia kuvia niin on piru menny kovalevy rikki ja sinne meni kaikki kuvat  >:( pelkästään vetestä oli yli 500 projekti kuvaa ja kaik menny  >:( >:(

OT:nä, onko sulla se hajonnut kovolevy tallessa? Mä voisin koittaa jonain luppoaikana pelastaa sieltä kuvia, jos sellainen kovomalli et sen saa käyntiin(osan saa vaikka ohjauselektroniikka olis harasoo, jos pyöritysmoottori rikki ni sit ei, jos vaan tiedostorakenne seonnut niin "pala kakkua").
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Vette427

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 04 helmikuu 12, 13:52:27
OT:nä, onko sulla se hajonnut kovolevy tallessa? Mä voisin koittaa jonain luppoaikana pelastaa sieltä kuvia, jos sellainen kovomalli et sen saa käyntiin(osan saa vaikka ohjauselektroniikka olis harasoo, jos pyöritysmoottori rikki ni sit ei, jos vaan tiedostorakenne seonnut niin "pala kakkua").

kiitos avun tarjoamisesta.
kokeilin orja asemana niin löytää sen mut ei mitään tietoja.
vein jo kaverille. jos ei saa kuvia ulos laitan vaikka yv:tä ni katotaan sit.

Juvakka

Lainaus käyttäjältä: Vette427 - 04 helmikuu 12, 08:05:57
kovalevy rikki ja sinne meni kaikki kuvat  >:( pelkästään vetestä oli yli 500 projekti kuvaa ja kaik menny  >:( >:(

Näin kävi taannoin meilläkin. Onneksi kaveri sai nuo kuvat pelastettua, jonka jälkeen oon nyt laittanut kaikki koneella olevat kuvat netin syövereihin "talteen"
Don't push the river
https://youtu.be/rCii1j0G1Js