Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Eriskummallisimmat härvelit

Aloittaja Tuusulan T-Bone, 21 lokakuu 09, 16:54:30

« edellinen - seuraava »

erakko

Mä oon kyl tienny et tuollaisia on tehty mut ensimmäistä kertaa näen kuvan.  :o
kardaanivetoisen Knuckle-trike prototyypin laatikko.

Muoks: kuvaus oli jäänyt pois.
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

mielikuva

Mulla ei ole hajuakaan mikä toi on mutta näyttää mielenkiintoiselta. Jälleen anteeksi tyhmyyteni.  Villi arvaus on että se on harrikan vaihdelaatikko, josta lähtee lyhyt kardaani taka-akselille. joku servicar tyyppinen pyörä. Venäläisillä on melkeen yhtä hyvä  ;D ;D

Santtu

Riittääkö eriskummallisuusfaktori tähän ketjuun?
welderup Turbo Diesel Rat Rod Burnout

rokker

Pari aika erikoisen näkoistä (keula)ratkaisua tällä videolla:
??????VIBES??????????? 2
If you don't swear while driving then you're not paying attention to the road at all.

flhx

^heh, jo heti kun näin videon aloituskuvan jossa on sininen de-raked laite pitkällä sprinkulla arvasin että nyt mennään japaniaan,en ees huomannu eka tota "vibes" juttua videon alla. Jossain vanhoissa easyriderseissa oli juttuja japanin pyöräkulttuurista,silloin vielä aika uutta tietoa jenkeille(kin). Oli melkosen nostalgisen näkösiä laitteita,70-luvun hippilook oli valloillaan.Ja varmaan vieläkin. Videolla muuten se Harman-keulanen kapine oli äkkiseltään katottuna ihan siedettävä.
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

ma^ko

Noi Nipponien korkeat tsopperit joita ajetan tankin sivuitse tähystäen on mageita, enemmän nuo mun silmää miellyttää ku stocholmstyle, noi on kipeen övereitä.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 31 tammikuu 12, 21:57:48
Noi Nipponien korkeat tsopperit joita ajetan tankin sivuitse tähystäen on mageita, enemmän nuo mun silmää miellyttää ku stocholmstyle...

Niin mutku sulla ei olekaan tyylitajua... ;D

Nojoo, röyhkeän näköistä meininkiä nousevan auringon maassa. Ja Harmanin keula vaan on hieno!
Long John Stroker

flhx

Mun mielestä stockholm-style on"se"juttu. Mutta kyllä noi japsien täysin overiks vedetyt laitteet on, niinku todettu röyhkeitä, ja siks niistä ei voi olla pitämättä. Olis tollasella aivan sairasta vetää motaria Hesaan...Tai romut köytettynä pitkin fillaria tehä euroopan turnee...Suomessa taitaa vähemmän olla noita de-raked laitteita.Kuka tekis...

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 31 tammikuu 12, 22:03:02

Sanoo henkilö joka ymmärtää vain tyylittömät lyttäänastutut ja vanutetut mäyräkoirat... ok.  ;D

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 31 tammikuu 12, 22:22:03
Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 31 tammikuu 12, 22:03:02

Sanoo henkilö joka ymmärtää vain tyylittömät lyttäänastutut ja vanutetut mäyräkoirat... ok.  ;D

Tarkalleen ottaen mitkä lyttäänastutut ja vanutetut mäyräkoirat? Ei nyt tuu kuin pari yksilöä mieleen, enkä niiden stuukista tykkää. Stockholm styleen kuuluu stretsiä, muttei tietenkään samassa määrin kuin tolla kamikazeporukalla. Pitkä keula taasen on itsestään selvä asia, kun tyylitajusta puhutaan... ;)

Jonkun täytyis kyllä tosiaan tehdä tommonen kamikazechopper. Sain flhx:n viestistä päähäni mielikuvan tollasesta Tuusulan motarilla... erittäin koukuttava ajatus!
Long John Stroker

ma^ko

Kovin kauhian pitkä keula vaatii hirveän ylöspäin stretsin minkä Nipponin kundit on hiffanneet, liian loiva keulakulma kun ei ole tyylikäs vaan typerän näköinen...

Kauheus on karsastavan katseessa ja kauneus ei asu stocholmstylessä... tai jotain...

flhx

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 31 tammikuu 12, 23:06:53
Jonkun täytyis kyllä tosiaan tehdä tommonen kamikazechopper. Sain flhx:n viestistä päähäni mielikuvan tollasesta Tuusulan motarilla... erittäin koukuttava ajatus!
Mä ton videon jälkeen sain kans helvetin hienon mielikuvan tollasesta laitteesta painamassa motarilla, meno röyhkeää kuten sanoitkin, siinä kansalaiset kurvais lepikkoon kun tommonen viilettäs motarila ohi...

Vedän taas sen mun "vanhat easyridersit"kortin esiin, ekan kerran kun näin tollasen de-rakedin ni oli se melko erikoinen näky...Lehdessä oli esittelyssä joku punanen kapine, keula oli tyyliä +12" tai jotain ja akseliväli suunnilleen sama kun vakiofillarissa,muutenki erikoisen näkönen kun tais olla Del Carlon inkkarikopio(sori Jack..)takalokarikin. Jääny mieleen "Dinosaur Unlimited",en muista oliko fillarin vai sen tehneen firman nimi...

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 31 tammikuu 12, 23:17:47
Kovin kauhian pitkä keula vaatii hirveän ylöspäin stretsin minkä Nipponin kundit on hiffanneet, liian loiva keulakulma kun ei ole tyylikäs vaan typerän näköinen...

Kauheus on karsastavan katseessa ja kauneus ei asu stocholmstylessä... tai jotain...

Sä et vastannu kysymykseen... :)
Long John Stroker

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 01 helmikuu 12, 07:37:36

Vastasinhan, sä et vaan osannut lukea... eli kaikki joissa liian loiva keulakulma, eli about kaikki tukholmat(+monet muut).

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 01 helmikuu 12, 19:47:54
Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 01 helmikuu 12, 07:37:36

Vastasinhan, sä et vaan osannut lukea... eli kaikki joissa liian loiva keulakulma, eli about kaikki tukholmat(+monet muut).

Ei ku sä höpisit linttaanastutuista mäyräkoirista, joista kyselin esimerkkejä. Stockholm-style ei ole linttaanastuttu mäyräkoira.
Long John Stroker