Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Shoveli toimii

Aloittaja South, 04 elokuu 14, 15:43:55

« edellinen - seuraava »

South

Ok. Jotenkin se vaan sit väljältä tuntuu... Lämmetessä tietysti laajenee ja tiivistyy...
Tai sit vaan kestää tosiaan jonkin aikaa asettua. Oisko jonkun pidemmän ajolenkin paikka jos lämpimänä kerran toimiikin hyvin?
Miksi tehdä elämästä liian helppoa - Shovelhead & Kickstart

ezmo

Vai tuleeko venttiilin ohjurien kautta?
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

Kapteeni sika

"Eli kone on rempan jäljiltä oleva 93ci"

Kaikki on tietty mahollista.

Alluh

Ohjurit vaihdettu...kumit käytössä..

Choppers_Forever

Upeesti toimii  ;D

Sehän on Shovel. Ähkyy, puhkuu, kilisii, kalisee. Mutta juuri niinkuin pitää. Shovelit on parhautta. Hyvää loppukautta ja rakentelun iloa talvella :)

Hemuli

Jos sitä öljyä tulee niin paljon että tulpat pimenee ja männän päällä lilluu lammikko niin onhan siinä jotain pielessä. "Vasta rempattu" - varsinkin jos homma on tehty jo valmiiksi Amerikan maalla - on sanapari joka saa ainakin meikäläisen ottamaan työkalut käteen ja purkamaan koneen. Tietty jos remontin tekijä tiedetään ja tunnetaan niin sitten voi jo vähän luottaakin...

Ei öljyllä ole montaa reittiä palotilaan. Ohjureiden kautta, kärähtäneen kansipahvin välistä, öljyn paluureiän tiivistys on puuttellinen tai sitten kampura viskoo liikaa öljyä sylinterin seinämille. Viimeinen ilmenisi kyllä takapytyn savutuksena joten se voitaneen poistaa yhtälöstä. Tietty pytytkin voi olla niin totaalisen väljät tai männänrenkaat poikki mutta noin suuri määrä öljyä kuulostaa että se tulee yläpuolelta.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Spöke

Tässä on nyt parikin tapausta, joissa on ollut justiinsa rempatun koneen kanssa pikku murheita. Hyvämaineiset pajat ja hyvämaineiset koneistamot ovat remppoja tehneet. Yhteistä tapauksille on se, että poraukset on tehty päin naisen ulkoisia synnytyselimiä. Valmiiksi väljät, toista kymppiä päälle männän nimellismitan. Että ihan valo näkyi renkaiden ja pytyn välistä. En nyt maalailis piruja seinille, mutta vahinkoja sattuu, niille parhaillekin  >:(
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Alluh

Ihan suomiremontti tämä ja rehellisesti Amerikassa loppuun ajettuun koneeseen, eli ei fresh build.😄 Paluu reikien ympärykset oon sipassu joko moottorisilikoonilla tai hylomarilla. Eri tiivisteitä kokeiltu on myöskin. Sylinterin tasopinnan käytin vielä erikseen plaanauttamassa, kun se epäilytti. Ei pohjaa pultit ja pytyn kaulus ei pohjaa myöskään. Tuo väljäksi porautus olis mukava homma, nää on nyt vimosessa ylikoossa. Onneks s&s:n pytyt on ilmasia. Pitää kait jostain hommata mittavälineistöä.

Spöke

In case of emergency, mulla vois löytyä pari tai kaks OEM pyttyjä 030 ylikoossa.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Alluh

Kiitos spöke ystävällisestä tarjouksesta, mutta tuo on 3 5/8 conversio.😕

hapsu

Oottekos muuten huomanneet miten alkaa pikkuhiljaa livetä otsikon aiheesta tutummalle puolelle... ;D
no heitämpä tähän lisäykseksi hieman omia murheita, siis showeli kyseessä, öljynpaine karkuteillä, kiertää kuitenkin liemet koneessa kun paluuletkusta tankkiin lorottaa ihan komiasti, vaan ei sammu valo, eikä mittarikaan mitään näytä, pariakin anturia kokeiltu tuloksetta, pumppuna jimsin valmiste, ja silmämääräisesti sisukset jees kunnossa, Aivot nyrjähtää pähkäillessä, ja kyllä, todennäköisesti oon ite innoissani jotain söheltäny ketuiks...

Spöke

Lainaus käyttäjältä: Alluh - 15 elokuu 14, 18:53:06
Kiitos spöke ystävällisestä tarjouksesta, mutta tuo on 3 5/8 conversio.😕
Sorry, ois pitänyt muistaa  >:( :P
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Jack

ei harrikat paineella voitele vaan volyymillä. Jos tavara kiertää, en olis hirveen huolissani.
Flatheads!!!

jiihuima

Lainaus käyttäjältä: hapsu - 15 elokuu 14, 20:34:33
Oottekos muuten huomanneet miten alkaa pikkuhiljaa livetä otsikon aiheesta tutummalle puolelle... ;D
no heitämpä tähän lisäykseksi hieman omia murheita, siis showeli kyseessä, öljynpaine karkuteillä, kiertää kuitenkin liemet koneessa kun paluuletkusta tankkiin lorottaa ihan komiasti, vaan ei sammu valo, eikä mittarikaan mitään näytä, pariakin anturia kokeiltu tuloksetta, pumppuna jimsin valmiste, ja silmämääräisesti sisukset jees kunnossa, Aivot nyrjähtää pähkäillessä, ja kyllä, todennäköisesti oon ite innoissani jotain söheltäny ketuiks...

Tsekkaappa, että öljypumpussa toimii se paineenrajotusventtiili oikein, bypass valve taitaa lontooksi olla. Se venttiili päästää tavotepaineen löytyessä öljyä ohituskanavaa pitkin jakopäähän. Jaa mistäkö tiiän, että vika voi olla siinä...
Öölari 1966

Kapteeni sika

Ja se venttiili toimii vähän eri tavoin vuosimallista tai tarvikepumpusta riippuen.