Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Shoveli toimii

Aloittaja South, 04 elokuu 14, 15:43:55

« edellinen - seuraava »

hapsu

Juu, niitä kuulaa, ja luistitsydeemiä oon tuossa ihmetelly, hyvin se luisti ainakin siellä kanavassaan liikkuu, ei mihkään takertele, mutta sitä kuulan päällä olevaa jousta oon kummastellu, että kuuluuko sen olla kovinkin ponneton, tuo kun tuntuu tosi herkältä, ja passaisko siihen lisätä vähän jytyä venyttämällä sitä ihan snadisti?

Kapteeni sika

Sen jousen tarkotus on vaan painaa sitä kuulaa senverran että öljy ei pääse kuulan ohi kampikammioon kun pyörä seisoo.  Jos kampikammio ei täyty öljyllä ja sylje sitä huohottimen letkusta ulos niin se on ok.

E: Ja jos siihen laittaa stydimmän jousen niin käsittääkseni se vastustaa öljyn virtausta kun kone käy. Öljynpaine tuuppaa kuulan pois edeltään ja avaa kanavan. Insinjöörit on sen mitottanut. ;)

hapsu

Injöörit on viisaita ::), en venytä vieteriä, kehittelen jottai muuta patenttia tuohon, esim. poistan sen valon, ja itken sitten myöhemmin täällä foorumilla että on ne hanurista nää harrikat, tääki leikkas kiinni ;D

Kapteeni sika

Minkälaisia antureita oot kokeillut, hyllystä ensimmäinen sopivalla kierteellä oleva? Sovelin oma anturi ei muistaakseni paljoa painetta tarvi että valo sammuu, jos anturi on kovemmille paineille niin syy voi olla siinä.

hapsu

Ei niissä mitään erikoismainintaa showelista kyllä ollu, ihan bigtwin antureita olivat, toinen ihan uus vielä ;D

Kapteeni sika

Evokin on piktvini, ja sille on eri anturi. Tosin en tiedä onko kierrekään sama.

hapsu

Evon anturissa näyttäs runko olevan pikkasen pitempi ku mitä noissa mun käikäleissä, siitä vaan sillon tilatessa tuon anturin mallin päättelin, kierre niissä tais olla sama.

Hemuli

Kaikki harrikan anturit aukeaa suurin piirtein samalla paineella, erot on lähinnä ulkomitoissa.

Sellainen tyhmä juttu tuli mieleen, että sammuuko se öljyvalo jos irrotat johdon anturista? Meinaan vaan ettei se piuha olisi kulunut puhki ja vetää nyt jostain maihin - anturihan on maadoittavaa tyyppiä ja jos piuha on maissa niin valo syttyy vaikka paineita olisi kuinka.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: hapsu - 15 elokuu 14, 20:34:33
...showeli kyseessä, öljynpaine karkuteillä, kiertää kuitenkin liemet koneessa kun paluuletkusta tankkiin lorottaa ihan komiasti, vaan ei sammu valo, eikä mittarikaan mitään näytä, pariakin anturia kokeiltu tuloksetta, pumppuna jimsin valmiste, ja silmämääräisesti sisukset jees kunnossa, Aivot nyrjähtää pähkäillessä, ja kyllä, todennäköisesti oon ite innoissani jotain söheltäny ketuiks...

Kantsii tutkia, meneekö se öljy kanteen ollenkaan. Noissa pumpuissa on eroja, samoin kuin lohkon kanavissa.
Long John Stroker

hapsu

Sen valon mahdolliset hutimaadoitukset tutkittiin kyllä hartaudella :D, ei ottanu mistään maihin. Olisko tuo kansien öljynkierto todettavissa helpoiten rocerien pillejä löysäilemällä käynnin aikana?. Pumpusta vielä senverran, siinä on siellä paineenrajoitusventtiilin yläosan tienoilla öljykanava, myös lohkossa on sillä kohalla kanava, mikä sen funktio mahtaa olla, velipojan kihvelissä kun ei moista kanavaa ole, joku vuosimallikohtainen hienous vai?

Tuusulan T-Bone

Onksiinä ulkoinen syöttö kansiin, kuten alunperinkin shovelissa? Jos on, syöttöputki irti vaikka takimmaisesta keinuvipuboksista ja kone käyntiin. Ei kuitenkaan kantsi käyttää erityisen pitkään...
Long John Stroker

rodchop

Tuossa ketjussa kuva, mitä eroja pumpuissa. itse asensin alkuvuodesta uudemman mallisen, jolloin joutu poraamaan yhden reijän lohkoon.
http://finnbikers.fi/foorumi/index.php?topic=6810.msg56451#msg56451
HOG Forever Forever HOG

hapsu

Kyllä siinä se originaali pilli on, ja lohkot on sitte näköjään 81- tahi tuoreempi, kaikki nuo kanavat sieltä löytyy mitä tossa rodchopin linkissä oli.

hapsu

Ja nyt hetkeksi lopetan tämän öljynpaineen murehtimisen, odottelen että akku latautuu, ja otan ehkä pienen mukillisen apsinttia, jonka jälkeen vetäydyn kuusenjuureen juomaan kaljaa ;D, kaikki terävät esineet jätän varmuudeksi kotia, ettei käy korvanlehdille kopelösti ;D ;D ;D

Jensen

Mie olen naatiskellut shovel kyydistä..