Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Evo+kiksi

Aloittaja Sande, 27 kesäkuu 14, 00:36:21

« edellinen - seuraava »

Tuomo

Onko kukaan tutkinu nokka-akselia niin, että laittanu sen sorviin tms. kii, pyörittäny aste asteelta ja kattonu mitä heittokello näyttää? Mua kiinnostais syventää tässä ketjussa olleita laskuharjoituksia lisäämällä venttiillien avautumat mukaan (kammen kulman funktiona siis), mutta kataloogispeksejä tarkempi data jeesais.

jeku

Jep....alkuperäiseen aiheeseen palaan.Itsellä ongelmia juuri tuon kylmäkäynnistyksen kanssa,lämpimänä käynnistyy kyllä hyvin ilman sen kummempia temppuja.

Elikkäs... Evo kone,5v loota kiksillä,S&S E malli kaasari,Dyna 2000 i sytkä dual firenä ilman voesia: taitaa olla huono yhdistelmä.
Säädöt pitäis olla kohdillaan.

Kylmänä kokeiltu monenlaista intiaanitanssia,tekee juuri tuota kaasariinpössähtelyä,joskus harvoin sattaa lähteä laakista muttei kuitenkaan samoilla asetuksilla uudestaan.
Aikansa jumpattua ja kirottua paras keino on ollut polkea muutaman kerran ilman virtoja kaasu auki ja jättää tuulettumaan pyörä ja kuski joksikin aikaa, sen jälkeen yleensä lähtee ilman kaasua ja ryyppyä ekalla tai toisella.

Tossa Dynan sytkässä ei muistaakseni ole kiksikäynnistykselle omaa modea,oiskohan noista dippikytkin ennakkokäyrä säädöistä mitään apua?

maick

Lainaus käyttäjältä: jeku - 10 joulukuu 15, 15:50:04
Tossa Dynan sytkässä ei muistaakseni ole kiksikäynnistykselle omaa modea,oiskohan noista dippikytkin ennakkokäyrä säädöistä mitään apua?

Dyna/Ultima 2000i -sytkissä pitää erillisellä kaapelilla ohjelmoida kiksille dead revsit nollille. Oliskohan ollut jäsen Lyytinen kun sellaisen kaapelin tekaisi itse..?

jeku

Jep...miten tuo piuha kytketään ja mihin.

maick

Esim. täällä jotain tarinaa asiasta:
https://sites.google.com/site/vrusb2000i/home

Taitavat myydäkin noita ohjelmointipiuhoja. Googlaamalla lisää esim. Dyna 2000i programming dead revs...

jeku

Jep...kyllä toi mun sytkä antaa kipunaa heti ekalla polkasulla ja W&W katalogi sivuilla ainakin ilmottaa toimivan myös kiksipeleissä....ois kiva tietää onko tuosta nollauksesta ollut käytännössä apua käynnistykseen vai onko se tuo 5v loota mikä siinä kiukuttelee.