Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

BUELL valmistus loppuu 30.10.2009

Aloittaja Smuige, 15 lokakuu 09, 17:12:06

« edellinen - seuraava »

Smuige

Tiedoksi tännekkin:
Buell lopetaa moottoripyörien valmistuksen 30.10.2009.

En jaksa tänne kaikkea kopioida, niin käykää kapinalliset kurkkimassa tuolta  ;D

http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic.php?f=2&t=34495

flhx

No voihan perkele. Mutta tämä vain vahvistaa sitä käsitystä mikä allekirjoittaneella on ollut jo pitkään: ainakin tietyt Buell-mallit tulevat kokemaan jossain vaiheessa melkoisen arvonnousun (tyyliin XLCR..), odotelkaahan vain...Esimerkkinä allekirjoittaneen ehdoton suosikki S1(ja S1W), nythän niitä saa aivan törkeän edullisesti vielä jenkeistä...Kohta kun melkein kaikki on teurastettu kammottavan näköisiksi mutantbuelleiksi niin alkaa orgisten arvo nousta.
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Hemuli

Tämä on synkkä päivä moottoripyöräilylle, meinasi itselläkin tulla tippa linssiin kun katselin Erikin taistelua kyyneliä vastaan :( ...

Perkeleen kapitalistit.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Webmaster

:'(
Ei saatana !

Buell on ollut ehdottomasti parhaita ajofiiliksiä tarjoava mottoripyörä, mitä olen koskaan omistanut.
Tätä se nykymaailman meno on valitettavasti. Todella järkyttävä uutinen.  :'(

Kokkonen

Niin on loppunut aikanaan Lättäpään, Knucklen, Pannupään, Shovelin, Rautapään, jne...valmistus, mutta mallit jaksavat edelleen hyvin. Jos merkki tai malli on sen arvoinen, niin elämä jatkuu vielä valmistuksen loppumisen jälkeenkin, kysykää vaikka Inkkarimiehiltä.

Itse en olisi kovinkaan pahoillani, vaikka Company ilmoittaisi lopettavansa Harley-Davidsoninkin tuotannon.
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Hemuli

Näköjään menee MV Agustakin saman pesuveden mukana:

"Harley-Davidson Inc. said Thursday it will discontinue its Buell motorcycle brand and divest its recently acquired MV Agusta lineup as part of the company's long-term business strategy."

kalju

joopa joo. ajoin kaksi kesää 07xb:llä, ihan loisto laite. oishan sitä nyt voinu lopettaa jotain turhempaakin. tämäpä on muuten hyvä foorumi...

Raimo-Raato

A.K.A. Rambe

Antti S.

Justiinsa,hyvä esimerkki taas kvartaalitalouden hedelmistä.Ei missään isossa firmassa ajatella yhtään 3 kk pidemmälle.
Itse olen katsellut tuota touhua päivittäin työn puolesta,monesti tulee mieleen että mikäli osakkeenomistajat oikeasti tietäisivät millä ilveellä sitä rahaa mukamas säästetään,niin kyllä aika monta persettä repeäisi kappaleiksi.
Ennen riitti että firma tuotti voittoa,nyt tarvii tuottaa enempi voittoa kuin viime vuonna ja sitten lopputulos on just tää.
No,täytyy toivoa että joku elvyttää jossain vaiheessa tuon merkin..

Don Quijote

No voihan... mitäs tuohon sanoa voi kuin että paska juttu  :-X :'(
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

Raimo-Raato

Nyt kyllä kiinnostaisi eri mallien valmistusmäärät. Mietin vaan sitä että onkohan S1 vai vesipyssy harvinaisempi...
A.K.A. Rambe

Hemuli

Netissä on jo hurjat spekulaatiot liikkeellä Buellin pelastamisesta ja osakekannan ostamisesta harrastajien nimiin ymymymy... Tilanne vaan on se, että HD omistaa Buellin tuotemerkin ja tuskin siitä ihan halvalla luopuu - lisäksi uskoisin että Erikillä on sellainen sopimus tehtaan kanssa että ihan vähään aikaan hän ei saa mitään omiin nimiinsä moottoripyöräpuolella tehdä.

Taisi 1125R:n tuotekehittely tulla niin kalliiksi toteutuneisiin myyntilukuihin nähden että HD ei halunnut syytää enää enempää rahaa uppoavaan laivaan.

Natking

Lainaus käyttäjältä: Jarppi - 15 lokakuu 09, 20:29:44
Buell on ollut ehdottomasti parhaita ajofiiliksiä tarjoava mottoripyörä, mitä olen koskaan omistanut.

Erittain hyvin sanottu, ihan samat fiilikset. Ylivoimasesti paras rukki mita mulla on ikina ollu. 

Onneks just sain pelastettua yhden S1Wn, hinnat nousuun hopihopi.
Just trying to be different (like everyone else)

Hemuli

Osa porukasta on ihan paniikissa että mitä niiden viime viikolla ostamalle pyörälle nyt käy - olipa joku jopa kysellyt että mitä osia hän tulee tarvitsemaan seuraavan 50 kilomailin aikana että tietää ostaa ennen kuin loppuu. Tehdashan kuitenkin takaa varaosatuotannon määrätyksi aikaa valmistuksen lopettamisen jälkeen.

Paljosta vetoa että jos nyt ei pyöriä rynnätä ostamaan niin ainakin kaikki krääsä - paidat, avaimenperät, takit ymymy. - tulee loppumaan diilereiden räkeistä pikapikaa.