Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

dellorto

Aloittaja rampo63, 15 kesäkuu 14, 12:54:50

« edellinen - seuraava »

rampo63

Melkeen on nuo speksit mullakin,ainoo et toi slide on mulla 60/1 ja pääsuutin 155....mitähän tuo sliden jälkimmäinen numero mahtaa tarkottaa ?

013

#16
Muistaakseni kiihdytyspumpun rampin mallia.
muoks,
sivun alalaidassa 2 alinta kuvaa
http://www.ducatimeccanica.com/dellorto_jetting/p8.html
Pitäkäämme aina mielessä, että ideologiat ovat pakoa ajattelusta.

Jack

Rupesko muuten Rampon Lortto soimaan?
Flatheads!!!

sporty kartsa

#18
joo,dellorto kiva kaasari.itellä ollu rautiksessa phm 40 13 vuotta.hyvin pelannu eikä sateellakaan oo pahemmin pätkiny enempi virtapuoli sateella pätkii.pari vuotta sitten tuli hommattua -97 883 ja oli toinen tommonen phm 40 hyllyssä jotenka se kiinni.parin vuoden aikana en juurikaan ole huomannu sateen tekevän kiusaa paitsi tänään  sitten senkin edestä.aamulla sateessa töihin mennessä ei pätkiny mut sitten kun lähti töistä niin sammahteli monta kertaa eikä meinannu käydä kun tyhjäkäyntiä.heti sammu kun tarjos kaasua.moneen kertaan sai käynnistellä ja kurnutella.pikku hiljaa etiäpäin rupes vähän enempi kärsiin kaasua.mutta joutu ajeleen n. 50 kilsaa että rupes jotenki normaalisti toimimaan.ihmeen paljon se vettä itseensä imasi kun tommosen teki tai niin mä luulen että siitä johtu.ehkä omaa tyhmyyttä kun siinä on vaan semmonen pieni avonainen kn suodatin.mutta en ihan noin pahoihin käyntihäiriöihin olis uskonu.tai voihan se olla että muun merkkiset kaasarit ei olis pelannu senkään vertaa   :D ;D   no niin tuli selvyyttä tähänkin hommaan kun tota sadekeliä on riittäny,eihän se ollu kaasarista kiinni vaan bensa tankin korkki oli niin seula että päästi vettä tankkiin.siitä käyntihäiriöt.nyt pelaa sadekelilläkin

rampo63

Lainaus käyttäjältä: Jack - 08 elokuu 14, 20:27:26
Rupesko muuten Rampon Lortto soimaan?

Joo hyvin rupes rokkaamaan,muutaman tonnin sillä ajanu ja tyytyväinen siihe miten "tasanen ja selvä" kaasari se on ajos ,mut lämpimäks on pakko käyttää muuton aivastelee ja nuo käynnistys konstit on viel edelleen hukas,,,mut aina tuo lähtee tosin ei ikinä ekalla ,mut vitun välii oon suht hengis taas ni jaksaa polokee ; )

Aapo

Lainaus käyttäjältä: MKK - 17 kesäkuu 14, 09:36:14
Jos joku muukin haluaa leikkiä "Lorton" kanssa, mulla olis pari 36mm phf mallia jouten.

Moro.

Aikaa viestistäsi on kulunut, mutta kysyn kuitenkin. Onko sulla vielä noi Lortot tallella ja tarpeettomina. Voisin olla kiinnostunut.

nonelinol viisviis 87 504

brocka

#21
Minulla on shovelissa kiinni Dellorto DLHA 40. Lämpimällä koneella ja varsinkin maantienopeuksissa se toimii hyvin. Hitaammassa ajossa meno on nykivää (toki vika voi olla muuallakin).

Minulla ei ole bensapumppua? Pitäisikö olla? Jotenkin on sellainen perstuntuma, että tyhjemmällä tankilla nykii enemmän.