Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Kickstartin asennus.

Aloittaja Pastori, 08 kesäkuu 14, 10:25:02

« edellinen - seuraava »

Pastori

Olis kiva jos sais vhjeitä/neuvoa kickstartin asentamiseen. Ois kiva tietää onko vaikee asentaa, öljyt ja säädöt. Kiitos etukäteen!

erakko

Olis huomattavasti helpompaa yrittää neuvoa jos tietäisi mistä pyörästä kyse.
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Pastori

Totta :D Kyseessä on siis vuosimallia 80 Shovel.

ma^ko

Kiksillinen pääty lootaan ja lootaöljyt sisään ja ladulle... Eihän tuos kai muuta juuri ole?
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Kapteeni sika

Jos on pelkkä e.tartti, eli ei ole kiksiä ollutkaan niin pitää sinne vähän rattaitakin ripustella. ;)

Edit:  Pääakselin päästä puuttuu siis "starter clutch/gear" Mutta nehän tulee ainakin kiinanseteissä mukana.

ma^ko

Nii, joo... se on "tingitty malli" jos tullu tehtaalt ilman kiksiä ni muitaki osia jääny ylijäämälootaan. Nois seteishä ne valtaosin o matkassa kaikki tarvittava Mut ei tuo kiksin lisäys kuitenkaa mitää rakettitiedettä ole.

Kapteeni sika

Joo kyl niissä seteissä pitäs olla kaikki tarvittava. Mäkin laitan kiksin kun löytyy kohtuuhintanen länsimainen, tai ylimäärästä käässiä. Kiinan ihmeitä saa~100-150â,¬ halvimmillaan.

Pastori

Kaikki palikat löytyy, nyt on kopan tiivistekkin ;D Kuulemma on kaikenlaisia välyksiä ja muuta otettava huomioon...

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Pastori - 10 kesäkuu 14, 05:03:58
Kuulemma on kaikenlaisia välyksiä ja muuta otettava huomioon...

Joo, ei saa klonksua, eikä kanittaa...

Pastori

No nyt on koppa paikallaan ja palikat myös. Nyt on homma siinä, et kampi ei palaudu kunnolla ja tuntuu et rattat ei osu kohdalleen tai osuu mut "lipsuu " niin sanotusti kosketuspinta tuntuu vähäiseltä. Mikä nyt neuvoksi? Säätöä varmaan.