Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Buell X1 "Alltube"

Aloittaja Jauhoparta, 06 kesäkuu 14, 12:23:01

« edellinen - seuraava »

shoveltimppa

Smokie

Hieno peli. Ilman muuta näyttelyyn tuon kans.

Jauhoparta

Koeajoa on ajettu reippaat tuhat kilometriä eikä ihan ilman ongelmia ole selvitty  :-\ Heti koekäynnistysten jälkeen alkanut öljyvuoto uuden säiliön tienoilta pisti kyllä mielen matalaksi. Koitin vähentää öljyn määrää jos olisi ollu ilmatilan puutteesta johtuvaa, ilman vaikutusta. Vuoto alkoi loppua kohden äitymään jo valumiseksi ja pistin öljyleilin uudestaan syyniin, jos vaikka tärinä olisi jonkun sauman halkassu. Säiliökin piti hyvin. Huomasin sitten että öljyletkut oli koneenkin päästä märät. Syy selvisi purkamalla, mätänetin öljynkestävä letku ei näköjään kestä öljyä. Ei muutaku uutta kunnollista letkua ja öljynvaihto niin alko luistaan ;D  Ongelmat ei kuitenkaan loppunu siihe, seuraavana antautu bensapumpun regu. Tästä selvisin uusilla o-renkailla, olivat vaan koppiintuneet ja paineet karkas tankin sisälle. Taas kovaa ajoa kunnes laukka loppu kesken kiihdytyksen. Tulipahan ensimmäinen peräkärrykyyti bululle mun aikana. Polttoainepumppu oli jumissa, ilmeisesti seisominen ei näitä paranna  ;D Kilometrejä kun ei kauheasti ole viimesinä vuosina kertynyt. Uusi pumppu on tulossa, ajellaan vanhalla siihen asti. Näitä pumppujahan saa vaikka biltemasta ja hinta ei ole paha ellei osta koko pumppuyksikköö, siihen saakin jo varata kai sen isoimman setelin. Vähän fiilistelykuvia kotiseudulta...

Onpahan pirun hienoa ajella pitkästä aikaa. Kelitkin on ollu suotuisia

Rezi

Hieno pyörä ja hienot maisemat!

PVonJerf

Komiaa käsityötä...

Northern_lights

Yhdyn kahteen edelliseen viestiin.

Webmaster

Hieno on ja eipä toi kilpiteline nyt näin kokonaisuutta katsellessa pahalta näytä ollenkaan.
HBS:ään vaan näytille!

Tuomo

stuukki on menevä ja toteutusta ei pysty moittimaan.
kilpitelineestä sen verran että ei kokonaisuudessa häiritse silmää ja toki myös lainkuuliaisuus on ilomme. mutta istuisko paremmin teemaan jos kantatun rakenteen sijaan sekin olis tehty putkesta esim. ducati diavel -tyyliin (tarkoitan 2-3 putken muodostamaa tuentaa, en sitä että kilpi pitäis viedä renkaan taa)

Jauhoparta

Kiitos kaikille palautteesta. Tällä toiminnalla tämä foorumi eroaa monesta, vaikka projekti eroaa ehkä linjasta on porukalla silti pokkaa kehua.
Kilpi renkaan takana kävi toki mielessä. Se olisi vaatinut ehkä tukevamman rakenteen ja toi swingi ei oikein  salli muunlaista kiinnitystä, olisi ehkä vaatinu kiinnityksen renkaan molemmille puolille. Yllätyin ehkä hiukan itekkin kuinka hyvin toi nykynen ilmajarru hukkuu kokonaisuuteen. Eniten itseä häirittee vanteet, ne kaipaa hiukan pähkäilyä. Alkuun oli mielessä pinnavanteet, jotenkin se ei ehkä istusikkaan enää silmään. Ehkä jonkun ducatin siroilla puolilla olevat menis, tiedä häntä  :-\

Webmaster

Tee vanteisiin tuolla kulta maalilla kehän reunaan molemmin puolin vaikka ohuet raidat. Tai tupla raidat.
Sit toi kilpi keskellä rengasta jollain tollasella teline hässäkällä on kyllä todella ruma missä tahansa pyörässä.

vaakko

Hyvältä näytti pyörä livenä HBS:ssa :)

Jauhoparta

Tuli sitten viikonloppuna koettua ensimmäinen näyttely bulun kanssa ja ylipäätään ja hyvinhän se meni  :) Kiitoksia vaan järjestäjille ja äänestäneille. Oli kyllä hienoja pyöriä ja ihmisiä paikalla ja komea nähdä rakennettuja pyöriä livenäkin vaihteeksi. Niitä kun täällä kotiseudulla liikaa näy. Erityiskiitos omalle vaimolle kun jakso viimesillään vatta pystyssä lähteä kannustamaan vaikkei koko lajia ymmärräkkään  ;D

vaakko

Mikä pysti tuli? Tuolla HBS ketjussa jotain kuvia näkyikin podiumrampilta. Omassa luokassaan tuo oli ainakin mun suosikkini.

Jauhoparta

Fighterien 1. palkinto tuli. En kyllä miellä kyseiseen luokkaan kuuluvaksi mutta johonkin se oli pakko pistää  :) Maailmalla nostaa päätänsä uusi "cafe fighter" luokka, johon itse tämän pistäsin. Itselle ei noilla luokilla ei niinkään merkitystä ole, kaikissa luokissa on hienoja ja vähemmän hienoja  ::)

Wii

Lainaus käyttäjältä: Jauhoparta - 14 kesäkuu 16, 09:06:43
Fighterien 1. palkinto tuli. En kyllä miellä kyseiseen luokkaan kuuluvaksi mutta johonkin se oli pakko pistää  :) Maailmalla nostaa päätänsä uusi "cafe fighter" luokka, johon itse tämän pistäsin. Itselle ei noilla luokilla ei niinkään merkitystä ole, kaikissa luokissa on hienoja ja vähemmän hienoja  ::)

Onnee pytystä, kyllä pyörä on komee livenäkin. Itse olen havainnut saama että nykyään tehdäään "paljon" fightereiden ja cafen sekoituksia, mutta se on vähän kuten musiikissa että genrejä on paljon.