Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Sportsteriin 5.00-16 71P TT Firestone Champion deLuxe

Aloittaja ezmo, 16 toukokuu 14, 12:48:39

« edellinen - seuraava »

ezmo

onkos kokemuksia näistä renkaista Sportsterissa? Pyörivät varmaan, niinkuin muutkin, mutta onko jotain järjellistä syytä, miksi ei rengastaa Sportsteria näillä? Eteen 3.25"/19" ja taaks 5"/16"

http://www.oldtimerreifen24.de/en/Motorcycle/Motorcycle-Tires/5-00-16-71P-TT-Firestone-Champion-de-Luxe-black.html

Form before function....
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

Jack

En näe mitään järjellistä syytä olla laittamatta. Mulla pyörinyt W-Bobissa tollaset toistakyt tonnia ja pintaa piisaa.
Flatheads!!!

ezmo

Lainaus käyttäjältä: Jack - 16 toukokuu 14, 14:20:59
En näe mitään järjellistä syytä olla laittamatta. Mulla pyörinyt W-Bobissa tollaset toistakyt tonnia ja pintaa piisaa.

tarkentava, onko märällä lipokkaat?

-94 Sportster Hugger

Jack

ei mitenkään huolestututtavan liukkaat. Toki nyt vanhemmiten liukkaamat kuin uutena. Kunhan muistaa mitkä on alla ei mun mielestä mitään hätää. pitää koputella puuta, mut ei noi oo kertaakaan alta meinannu lähteä
Flatheads!!!

ezmo

Olipa 3.25 kaposen näkönen ja liian vähillä urilla, tossa näin yhden livenä. Näjemmä seuraava koko on 4" x 19. Eikös sekin mene melkein heittämällä normisportin keulalle, ainakin googlen kuvissa näyttäs olevan. Tosin saattaa tarvita ottaa loksu ja mahd jarrupuristaja irti renkaan laiton ja irroituksen ajaksi? Onko kokemuksia?

-94 Sportster Hugger

vaakko

Noista Firestoneista olen lukenut hyviä kokemuksia mm. xl/hd-foorumeilla ja ovat yksi vaihtoehto kun omat kumit alkaa oleen pian vaihtokunnossa.

Lainaan tätä ketjua hiukan eli mites Firestone ANS, onko kellään kokemuksia? Muutamia kommentteja eri foorumeilta löytyi ja kehuttiin kyllä. Kuviointihan näissä on mukavan röpelö... :)

http://www.oldtimerreifen24.de/en/Motorcycle/Motorcycle-Tires/5-00-16-71S-Firestone-ANS-Military.html

ezmo

Lainaus käyttäjältä: ezmo - 31 toukokuu 14, 10:24:31
Olipa 3.25 kaposen näkönen ja liian vähillä urilla, tossa näin yhden livenä. Näjemmä seuraava koko on 4" x 19. Eikös sekin mene melkein heittämällä normisportin keulalle, ainakin googlen kuvissa näyttäs olevan. Tosin saattaa tarvita ottaa loksu ja mahd jarrupuristaja irti renkaan laiton ja irroituksen ajaksi? Onko kokemuksia?

Niin tähän palatakseni, onko jollakulla tuo 400/19" Firestonea sportin keulassa??

-94 Sportster Hugger

Jack

Mulla oli Kawassa joka ei painoltaan tai keulan leveydeltä kummosiesti sportista poikkea??

Vai onko joku TOSI spesifinen gyssäri?
Flatheads!!!

ezmo

Kunhan varmistelen, ennen seuraavaa konkurssia, ettei taas tilaa jotain, joka on kohta puoleen hintaan myydään palstalla sopimattomuuden takia ;)

Esa

-94 Sportster Hugger

Don Quijote

Mulla oli ja hyvin mahtui vaikka oli bt.n 41mm keulaputket hydran alajaloilla. Mako myi sen keulan kumeineen ja vanteineen eteenpäin jollekin palstalaiselle...?
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

ezmo

Lainaus käyttäjältä: Don Quijote - 02 joulukuu 14, 11:41:32
Mulla oli ja hyvin mahtui vaikka oli bt.n 41mm keulaputket hydran alajaloilla. Mako myi sen keulan kumeineen ja vanteineen eteenpäin jollekin palstalaiselle...?

Oliko narrow vai wide T kappaleilla??

-94 Sportster Hugger

Don Quijote

Lainaus käyttäjältä: ezmo - 02 joulukuu 14, 12:33:35
Lainaus käyttäjältä: Don Quijote - 02 joulukuu 14, 11:41:32

Oliko narrow vai wide T kappaleilla??

No luonnollisesti niillä sportsterin vakioilla, ei kai muuten kannattaisi edes kertoa että mahtuu  ::)

EDIT: sorry, huono päivä... Löysin kuvan jossa keula ja rengas näkyy. Sportyn omilla pumpuilla on vielä paremmin tilaa..

"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

ezmo

nou hätä. ymmärrystä riittää ;).

Siis onk toi todellakin 400 etunen?? Näyttää 350 (jollaista ei ole Firestonella) tai jopa 325...

-94 Sportster Hugger

Jack

nyt pitää varastaa ketju...

kattelin tossa W&W katalookia netistä ja siellä mainittiin 5.00-16 firestonen olevan TUBELESS

Voiko pitää paikkansa? Iloinen asiahan tuo saattaisi olla...Jos Firestoneen päädyn. Allstatet himoittaa.
Flatheads!!!

petejiiii

mulla oli ja on vieläkin 4 x 19 Firestone 33,4:ssa rautiksen vanhassa keulassa ja siihen se sopii ainakin hyvin. Tosin siinähän noi alaputketkin on aika ohuet. (kolmiot on käytännössä samat kuin 35 mm keulassa)