Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

bld kytkin paketin päitäisvälys

Aloittaja ezmo, 13 toukokuu 14, 16:02:41

« edellinen - seuraava »

ezmo

1.5" remmillä BLD kytkin. Siinä on big fix pitkät neulat ja joku muovinen lätkä jolla näjemmä saa kytkimen jotain säädettyä. Se jokin ollee se, kun painan kytkintä, koko kytkinasetelma liukuu millejä ulospäin rungosta. Vaan en saa niitä lukkorenkaita kirveelläkään tiukempiin hahloihin vaikka kuinka muovilätkää kääntelen, niin samat kuopat se aina tarjoaa.. Olen tampio, mutta ei tää nyt pitäis näin vaikee olla...... Olenko siis jotsin ymmärtänyt väärin säädöistä vai?

Tollanen se taitaa olla, tossahan sanotaan, että 3 studiseen vaan... Mulla 5......
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

Jack

oli mulla toi 5 studisessa. Laitat niihin mihin menee, ei siinä sen kummempaa. Tais olla niin että ei mee tosiaankaan niihin kireimpiin. Ei voi muistaa niin tarkkaan kun siitä rupee olee pitkälle toistakyt vuotta kun oon härräköihin sekaantunu.
Flatheads!!!

AMi

Kyllä minulla on kans 5 studisessa ja 3 segerillä.

ezmo

Heikosti vaan välillä irrottaa, pitää odotella hetki, että irrottaa kytkinkahva pohjassa.... Kuivakytkinkolina tosin alkaa heti, kun kytkinkahvaa puristsa pohjaan. Kytkin on säädetty ohjeiden mukaan. Mietin, että pitäiskö lyhentää rikrakin kytkinvipua, että sais kahvan liikkeelle lisää vaikutusta. Ihan pikkasen vipottaa musta toi bld paketti, niinkuin ois pääakseli vääntynyt. Sen ei pitäisi olla, kun se tarkistettiin lootaa remontoidessa.

-94 Sportster Hugger

koiruus

Liikkuvathan kytkinlevyt täysin vapaasti piikkisialla? Jos ei, tarjoa poranterää reikiin ja teet hieman tilaa.
Se vipotus "kuuluu" asiaan mutta itse säädän kytkimen niin, ettei se vipota kun kahva on pohjassa.
Silloin kytkin on joka puolelta auennut saman verran. Se marginaali optimiin kytkimen säätöön ei ole iso,
mutta kun aikansa säätää, niin se sieltä löytyy!
Sohvi FLHTCUI -06

ezmo

Täytyypi tarkistaa tuo. Muistaakseni kaikki putosi hyvin piikkisikkaan, yhtä piti vähän avustaa. Piikkisiassa ei pykäliä, vähän kulumaa toki. Tällä hetkellä laatikon päällä oleva kytkinvarsi on mahd takana, jotta mun logiikan mukaan kytkinkahvan liikerata vaikuttaa eniten, vai vaikuttaako se?kahvassa sen millin välys, ettei kanna.

-94 Sportster Hugger