Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Tönärit vuotaa...

Aloittaja Raaseri, 20 huhtikuu 14, 17:43:48

« edellinen - seuraava »

Kapteeni sika

Lainaus käyttäjältä: Titus - 20 huhtikuu 14, 21:13:10
Noista itetehryistä näkemättä osaa mitään sanoa mutta poistuuko se ongelma kun raotat korkkia eikä sotke paikkoja? Breather valven ajoitus. Supsutteleeko letkun päästä ??. Tässä päästään kohta mielialueelle vai mitä Kapteeni sika ?

Mitä niistä monesta tarkotat?    ;D

Onko kampikammion huohotusletkun päässä joku tukkonen suodatin? Jos on niin se pois.

Raaseri

Joo,täytyy yrittää kaivaa kaverin numero jostain ja haastatella.Tossa ei muuta huohotusta oo,kuin öljytankkiin menevä.

Kapteeni sika

Kyl siitä lohkosta pitäs  olla räppänä ulkoilmaan, Crankcase vent:

Raaseri

Täytyypi huomenna kattoo.Kiitos hyvistä neuvoista kaikille.Ei kysyvä kuulemma tieltä eksy...paitsi jos on täysin mettäs.....

Titus

Onkin ollut Shovel osiossa aika hiljasta. Niissä mitään vikoja... toivottavasti selkiää.

Raaseri

Täytyypi vielä kiitellä porukoita.Shoveli toimii,eikä tulvi enää.Eli lohkon huohotin oli tulpattu.Tästä se taas lähtee....jos lähtee käyntiin.

Don Quijote

Hyvä että selvisi, ongelmahan tuossa on/oli että huohotus ei toiminut ja korkin avaamalla alkoi taas toimia. Tuttu juttu, oli itsellä ihan sama homma aikoinaan panshovelissa, öljyä puski jokaisesta mahdollisesta huokosesta.

Nyt kun sait huohotuksen toimimaan sieltä huohotusletkusta niin tilanne korjaantui. Seuraava vaihe onkin selvittää miksi se huohotus oli tulpattu? Veikkaan että räkii sen verran öljyä sieltä, että edellinen omistaja on ympäristöä säästäkseen letkun tulpannut. Sen enempää miettimättä mitä tapahtuu kun kone ei saa huohottaa mistään.

Jos ei sotke sieltä huohottimesta niin hyvä, ongelma ratkaistu. Jos sotkee niin voihan sen letkun tulpata uudelleen tai vetää vaikka suoraan öljytankille, mutta siinä tapauksessa pitää se öljytankki ehdottomasti ilmastoida. Vetää vaikka korkkiin tai tankin kylkeen nipan ja siitä letku koneen alle, niin ilmastointi toimii ja toivon mukaan sotkee hieman vähemmän. Pääasia että paineet poistuu hallitusti jotain reittiä.
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

Kapteeni sika

Ääneen ajattelua:

Mä en kyllä tulppais sitä kampikammion huohotusta missään tapauksessa, enkä ohjais sitä huohotusta öljytankkiinkaan.

Mun pyörä pudottaa pari tippaa öljyä ajon jälkeen letkun päästä. Normaalia. Letku tulee lohkon kyljestä laatikon alle ja sojottaa sivulle. Huohotinratas on naarmuton kuten sen pesäkin.

Check valve kusi alkuun mut se korjaantui kopauttamalla ja uudella kuulalla/jousella.

Don Quijote

Lainaus käyttäjältä: Kapteeni sika - 23 huhtikuu 14, 03:28:15
Ääneen ajattelua:

Mä en kyllä tulppais sitä kampikammion huohotusta missään tapauksessa, enkä ohjais sitä huohotusta öljytankkiinkaan.

Mun pyörä pudottaa pari tippaa öljyä ajon jälkeen letkun päästä. Normaalia. Letku tulee lohkon kyljestä laatikon alle ja sojottaa sivulle. Huohotinratas on naarmuton kuten sen pesäkin.

Check valve kusi alkuun mut se korjaantui kopauttamalla ja uudella kuulalla/jousella.

Olen samaa mieltä, mielummin juuri noin. Mutta jos letkun jostain syystä tulppaa tai vetää huohotuksen öljytankkiin, pitää se tankki ilmastoida. Muuten tulee noita Raaserin kokemia ongelmia  8)
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

Raaseri

Joo,kaveri oli tulpannut huohotuksen,kun oli nostanu koneen pöydälle.Pyörä käy ja kukkuu eli toimii kuin junan vessa.Vkl:na pääsee ekat kunnon ajot tekeen ja siitä se taas alkaa.On kyl tätä hetkee odoteltu.Toivottavasti jossain törmäillään.

Choppers_Forever

Moro,

Mulla vuotaa takimmainen tönäri juuresta? Oisko liikaa öljyä myös täällä? Alko reissun jälkeen vuotamaan. Vai löystynyt pultti tms. ?

Kapteeni sika

Kyl mä lähtisin ihan vaan tiivisteiden vaihdolla.

Mut lisänä edellisiin vaihtoehtoihin; Väljät keinuvipuakseleiden puslat/pusla. Tuuppaa koppaan tarpeettoman paljon öljyä ja se tulee alemmasta putkesta (pako) alas. ...ja tulee läpi huonoista tivareista.

Raaseri

Moro!

Taas täällä.Ongelma takapytyn tulpassa.Nokeentuu ihan ....keleesti ja sit vaan poks.Vika ilmestynyt yhtäkkiä.Olisko joku kökkö jossain????

Raaseri

Ja kaasari on lorton phm 40...

South

Uusi ongelma niin aloittaisin myös uuden keskustelun... Hokaisi paremmin tulla mukaan keskusteluun...
Ja et kai ryyppy päällä ole ajellut? :)
Miksi tehdä elämästä liian helppoa - Shovelhead & Kickstart