Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Lujaa laatua STD...

Aloittaja Raimo-Raato, 13 huhtikuu 14, 15:29:52

« edellinen - seuraava »

Raimo-Raato

Noissa ei ole kyllä varmastikkaan laitettu teräs inserttejä valussa tonne vaan vasta jälkeenpäin. Ainakin noissa kelvottomissa kansissa näkee että kierreholkit on kierretty kansiin.
A.K.A. Rambe

Kapteeni sika

Jaa, ilmeisesti sössössä sama. Reijät on vissiin käsiporalla kairattu polvenpäällä. Minkähänlaisella kierteellä kiinni, pitää kestää kuitenkin aika kovan vedon. Luulis että tulee ulos kun kirraa momenttiin, mut ilmeisesti ei tule.

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Kapteeni sika - 23 huhtikuu 14, 12:20:01
Luulis että tulee ulos kun kirraa momenttiin, mut ilmeisesti ei tule.

Kyllä tulee, toisinaan.
Long John Stroker

rampo63


nokipannu

moro! onkos kansalla kokemusta  v-twin (taiwantedin) uus tuotanto kansista, ku ei ainakaa kirjotelmia pikku googlettelulla suomeksi löydy..? kahtellu oon 63-65 mallisia 3-5/8 big boreja, shovelin putkilähölla ja intakella. hinta ei ebayssa mahottomasti päätä huimaa.. neuvokkaapa noviisia :) onko samat ongelmat ku std mutta pahempana?

esim:
http://www.ebay.com/itm/Panhead-Cylinder-Heads-3-5-8-Big-Bore-SET-for-Harley-Davidson-motorcycles-by-V-/351814099580?hash=item51e9c1227c:g:lvoAAOSwIgNXtjEE&vxp=mtr

Hessu

Kokemusta ei just noista, mutta vahva veikkaus on, että tulevat samasta sylttytehtaasta. Tuskin pannunkansia niin paljon maailmalla myydään, että valmistajia olis useita. Ei noissa S.T.D:n kansissa tällä hetkellä näyttäis olevan jengat vinossa. Toi inserttien nousu näyttäis olevan ongelma kaikissa uustuotanto kansissa. Sössössä en oo tavannut, mutta näyttäis maailmalla niissäkin jengoja noussut.
STD:kin kansissa kestävät aika hyvin vakkarimoteissa.

Soikkeli

Sunnuntaina otin selvää kuinka STDn kansissa on kierteet asennettu  ;D
Kannet on vuodelta -99. Ei kai sitä suuttuakkaan voi kun ne on palvellut hyvin noin 20 vuotta.
Takapytyn pakokanavan kummaltakin puolelta kierteet irti.
C.O.G. 
Lifemember

6PPC

#22
Youtubessa Tatro Machine askarteli noiden STD kansien kanssa.  Katselin senverran alkua että ölykanavat olivat puhki ulkomaailmaan kahdestakin kannesta.

linkki aiheeseen https://youtu.be/s85EBRtlfVw

jouni-K

Ootteko tuollaista putkittamista tehnyt? Millä menestyksellä?
Mulla vuotaa orggiskannen paluukanava takapytyssä...
Ei oo haulla mitään löytyny.

***jouni-K
***jouni-K

erakko

Lainaus käyttäjältä: jouni-K - 15 kesäkuu 18, 11:00:40
Ootteko tuollaista putkittamista tehnyt? Millä menestyksellä?
Mulla vuotaa orggiskannen paluukanava takapytyssä...
Ei oo haulla mitään löytyny.

***jouni-K

Tihkuu ripojen välistä paluukanavasta?
Sehän taitaa olla tyypillistä noille og-kansille,mulla taitaa olla ainakin yks samalla ominaisuudella.

Joskus aiheesta juttelin osanhakureissulla ”kuuman pyörän” Maestron kanssa ni sanoi et putkittamalla noita toiset on korjanneet.
Katselin et ei tuo nyt mitenkään monimutkainen homma olis.

Mut melkein väittäisin et Hessu on tuonkin joskus tehnyt eli hänen kommenttia odotellessa.
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.