Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Viikon Big Twin

Aloittaja Kokkonen, 02 lokakuu 09, 19:31:17

« edellinen - seuraava »

twinspeed

No nyt löyty tyylikäs
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

Redneck

Niin on jos siltä näyttää.
Triumph 750 Bonneville 1977

etelahelsinki

Lainaus käyttäjältä: Redneck - 12 lokakuu 17, 14:12:47
Nätti
Joo
Pahuksen hieno ja ylihintanen...
http://www.crockermotorcycleco.com/
Nääkin taitaa olla fasebuukissa.
Tuotanto olematonta, takavaloja?

Ile

Poser Ana

Vanhaaliittoa uusilla elimillä !
+++ paskakuski, mutta ei ammatiltaan +++

twinspeed

Tuli vastaan hieno knuckle. Voi olla täällä kyllä aiemminkin esiteltynä, mutta kun on niin komee, ni ei haitanne oli se täällä jo eli ei. Mopo on mitä ilmeisimmin jaappanilaisten harrastajien käsityötä...

"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

Poser Ana

Uudempaa rautaa ! Yksi omista suosikeistani lievästi paranneltuna.

https://youtu.be/_sd9CqMqIZ4   ;)
+++ paskakuski, mutta ei ammatiltaan +++

ezmo

Kas mikäs moottori se siinä...

Kuvan oisin jo eilen laittanut, vaan kun ei foorumi hyväksy suoraan puhelimesta jpeg formaattia liitteeksi. Piti sähköpostittaa kuva peeceehen ja sit vasta onnistui. Sama kuva näkyykin jpg formaatissa... ota näistä selvää??? Oisko foorumiin mahkui saada hyväksymään toi jpeg formaatti??
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

Jack

Flatheads!!!

Kiwi


Jack

niin? Se on Polaris. Inkkarin koneita on tehtaalta tullut viimeks 1953, eikä ne näyttäny tolta.
Flatheads!!!

Kiwi

Joo en sitä kielläkkään, ihan vaan sitä että ei se big twinikään taida olla ja joku kerkes eilen tuon laittamaan ennen ezmoa. Viikon muuhan tuo on, se oli se mun pointti.

ezmo

Lainaus käyttäjältä: Kiwi - 29 marraskuu 17, 14:35:45
Joo en sitä kielläkkään, ihan vaan sitä että ei se big twinikään taida olla ja joku kerkes eilen tuon laittamaan ennen ezmoa. Viikon muuhan tuo on, se oli se mun pointti.

Jaa ok. Kas en olekaan muun merkkisissä koskaan käyny, kun olen näemmä kätevästi valikon pienentänyt foorumille savuttuani ekoja kertoja. Saa poistaa jos häiritsee
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

Jack

Kannattaa katella muunkin merkkisiä....  ;D
Flatheads!!!

Roadrunner

#1438
Lainaus käyttäjältä: Kiwi - 29 marraskuu 17, 14:35:45
Joo en sitä kielläkkään, ihan vaan sitä että ei se big twinikään taida olla ja joku kerkes eilen tuon laittamaan ennen ezmoa. Viikon muuhan tuo on, se oli se mun pointti.

Big Twin se on, 1800cc  8)

twinspeed

Niin, no fiilataan nyt sittn vielä vähän, kun siihen lähdettiin.

Se voi olla big twin, mutta se ei ole Big Twin tai Big twin. Harrikan moottorit kun on totutusti jaettu niin, että yhtä ryhmää moottoreita kutsutaan Big Twineiksi toisia Sportstereiksi jne. Käytäntö on niin vakiintunut, että puhekielessä sanalla "big twin" ymmärretään HD:n "isolohkoja" ;)
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."