Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Viikon Big Twin

Aloittaja Kokkonen, 02 lokakuu 09, 19:31:17

« edellinen - seuraava »

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Jack - 24 toukokuu 17, 09:51:25
toihan on trolli eikä niin?  ;D

Toi fillari vai? Työtä joku teheny trollatakseen, kyl mä luulen et toi jonku mielest o ihan hieno...
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

twinspeed

Tossa pitäs olla oikee Crazy Frankin penkki- tai takaloksuzydeemi. Penkki tarttis myös olla lyhyempi ja tankin tulisi olla hiukka taaempana. Sitte toi mopedi rokkais.
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

Rezi

Lainaus käyttäjältä: twinspeed - 26 toukokuu 17, 16:45:44
Tossa pitäs olla oikee Crazy Frankin penkki- tai takaloksuzydeemi. Penkki tarttis myös olla lyhyempi ja tankin tulisi olla hiukka taaempana. Sitte toi mopedi rokkais.
Ei rokkais ;D Pyörässä on kaikki mittasuhteet pielessä. Järjetön määrä duunia ja lopputulos ihan hirveä. 

Kiwi

Ehkä se on tuo "FXR" runko joka tökkii, noi osat vois sopii johonki muuhun paremmin. Vähän niinku ois japsikustomiin laitettu harrikan osia, joku semmonen fiilis tosta tulee.

twinspeed

Kyllä FXR on (myös) magee pyörä... tai minä tykkkään niistäkin.

Tällanen on siihen malliin aika hyvä:

Monesta varmaankin liikaa performance-orientoitunu  ;D
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

Kiwi

Sopivasti pervormancee tuollaseen laitteeseen, tämä paljon komeempi kun tuo edellinen.

54474N4

Muuten linjakas laite mutta jotenkin toi takalokari/takajakkara yhdistelmä tökkää pahasti silmään. Jotenkin liian muhkea ja varsinkin kun pyörän linja on selkeesti taakse päin laskeva.

Itsekin omistan FXR:n ja olen yrittänyt pohtia, että miten siitä saisi hyvän näkösen pyörän vai pitäiskö suosiolla myydä. Jotenkin toi kolmio tossa rungossa tökkii silmään tosi pahasti.

Tuusulan T-Bone

Jos joku ei vielä tätä tiennyt, niin FXR on moottoripyörien Hiace: ruma mutta toimiva. :P
Long John Stroker

ma^ko

Ei FXR ole Hiace, Hiace on pakuksikin karsea ajettava, FXR o Härräkäks hyvä ajettava... tos kuvan FXR:ssä tökkii takarenkaan ja takalokarin epäsuhta ku rengas viety pidemmäl swingil taaksepäin mut lokari stockimestas.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

twinspeed

Olisko joku tällanen parempi, ku tässä race-henkisessä (jossa minua hämää tuo läskitankki) ?? Istuimeksikin olis aika hieno vaihtoehto.

Tuomo

Lainaus käyttäjältä: 54474N4 - 02 kesäkuu 17, 09:54:26

Itsekin omistan FXR:n ja olen yrittänyt pohtia, että miten siitä saisi hyvän näkösen pyörän vai pitäiskö suosiolla myydä. Jotenkin toi kolmio tossa rungossa tökkii silmään tosi pahasti.

Rungon kolmio on se mikä tekee FXR:stä FXR:n.

alla linkit pariin foorumiketjuun josta voi väijyä mitä muut on tehny.
http://www.jockeyjournal.com/forum/showthread.php?t=24089http://www.chopcult.com/forum/showthread.php?t=6343

hyvä tapa häivyttää kolmiota on peittävä palanen maalattuna rungon väriin kun muissa peltiosissa muu väri

Tuomo

tässäpä uljas ratsu

twinspeed

Näista Church of Chopperin Jeffin tekeleistä yleensä tykkään. Äijä on ollut hetken tauolla pyörien rakentamisesta, koska haluaa viettää kaiken mahdollisen ajan jälkikasvun kanssa.

twinspeed

Ja pannaas lisää kolmioita, seksiä...

Krausin Dynamite.

Samaa kolmiota tehty tohon dynaan, ja vähän muihinkin Krausi pyöriin. Hitto, kun oikeita FXR'iä ei enää tehdä...

twinspeed

Sitten toisenlaista...

nimittäin japanilaista näkemystä