Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Viikon Big Twin

Aloittaja Kokkonen, 02 lokakuu 09, 19:31:17

« edellinen - seuraava »

Rezi

Pysäytyskuvista Snibbing Toolilla Paintin kautta jpegiksi. Ei nämä videota korvaa, mutta pyörä näkyy. Lujasti on jeppe laittanut keulaan mummorautoja. Vai onko ne tikapuut ;D

Jack

Flatheads!!!

ezmo

Lainaus käyttäjältä: Rezi - 12 syyskuu 13, 15:08:46
Pysäytyskuvista Snibbing Toolilla Paintin kautta jpegiksi. Ei nämä videota korvaa, mutta pyörä näkyy. Lujasti on jeppe laittanut keulaan mummorautoja. Vai onko ne tikapuut ;D

Tuusulan vastaiskua odotellessa....
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

Jude

;D Erikoismies, parikertaa nähny köpiksen motor showssa, ollu toi sen chopperi näytillä ja osaston rekvisiittaa ollut esim. vuohia, kyllä eläviä sellaisia ja toissavuonna olivat rakentaneet metsän messuhalliin jossa telttailivat.  ;D
Arvostan.

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: ezmo - 12 syyskuu 13, 17:44:39
Tuusulan vastaiskua odotellessa....

Oon tässä miettiny, mikä voisi olla soveltuva vastaisku. Nyt ei kyllä lähe oikeen mitään... ;D
Long John Stroker

ezmo

Oon aina miettiny, mikä on homosohvan ruumiillistuma. Sohvan ymmärrän, mutta missä se homo on, vai pitäiskö sanoo toisin päin ;) ? No tämä ei ole ainakaan homosohva, sanoisin että aika heterojakkara....
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

Tuomo

Jossain ketjussa ihmeteltiin Born Free 5 -voittajapannua. Kyseinen laite varmaan kuvattu jo eri blogien toimesta tarkkaan (?), mutta tässä vielä bikeexif:n feature
http://www.bikeexif.com/1952-harley-panhead

Kaaleppi

Hieno on  :)
Sopii toi nyky-tyylin "moto gb" pakoputkisto mainiosti tuonne.

twinspeed

Taisi olla just pari sivua aiemmin, tässä ketjussa siis, tämä samainen mopedi. Ks sivu 71 :D :o ;D
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

V-8

Rakas joulupukki, olen yrittänyt olla kiltti...
-FTW-

Rezi

Lainaus käyttäjältä: V-8 - 29 syyskuu 13, 13:41:11
Rakas joulupukki, olen yrittänyt olla kiltti...
Tuon keksinnön takia ei kannata jouluksi kiltteillä ;D

Hemuli

Äläs nyt Rezi, tuollainen twincam-moottorilla varustettu FXR voisi olla aika hätäinen käyttöpyörä. Hyvä ajettava ainakin. Vielä kun nostaisi tuon jousituksen ajopyörälle sopivalle tasolle niin oltaisiin alueella.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Jensen

Face bookista bongattu.. Pidän..

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 30 syyskuu 13, 22:45:39
Äläs nyt Rezi, tuollainen twincam-moottorilla varustettu FXR voisi olla aika hätäinen käyttöpyörä. Hyvä ajettava ainakin. Vielä kun nostaisi tuon jousituksen ajopyörälle sopivalle tasolle niin oltaisiin alueella.

Äh, sen siitä saa kun pikkuruudulta tihrustaa - ihan ehta evohan tuo on joskin varmaan kohtuuiso ;)
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

ma^ko

EVO-style engine on kyseessä, factory-evolaan tuski hirveesti osayhtenevyyksiä... ainakin "vierasta" osaa runsaahkosti.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.