Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Viikon Big Twin

Aloittaja Kokkonen, 02 lokakuu 09, 19:31:17

« edellinen - seuraava »

Raimo-Raato

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 24 tammikuu 12, 21:01:49
Lainaus käyttäjältä: Raimo-Raato - 24 tammikuu 12, 18:43:33
Höh, ihan hyvä motskari pilattu vetämällä pintaan jotain muuta kuin mustaa. En syö!

Ootko koskaan aatellu, että saatat olla vähän suppee? ;D

En vaan mulla on absoluuttinen silmä näihin kuten mulla on absoluuttinen persesilmä (vrt. nuottikorva)  ;D
A.K.A. Rambe

twinspeed

"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

filtteri

tästä on lyhyt aasinsilta presidentti keskusteluun ;D

Juvakka

Lainaus käyttäjältä: filtteri - 25 tammikuu 12, 19:07:42
tästä on lyhyt aasinsilta presidentti keskusteluun ;D
Tähän osioon voitanee myös liittää "reaktiotangot" ;D
Don't push the river
https://youtu.be/rCii1j0G1Js

Tuusulan T-Bone

Juuh, Haavisto pääsi "kakkoskierrokselle"!
Long John Stroker

filtteri

kauankohan tätä saa jatkaa ennenkun H huomaa et pandoran lipas on taas aukastu big twin topikissa :D

Lyytinen

Niin, tutkimattomia ovat moderaattorien tiet, mutta luulisin, että eiköhän täällä pannassa ole lähinnä semmoiset jutut jotka jakavat harvalukuista joukkoamme tyyliin "sinä et ole oikea bikeri niinkuin minä" ;). Siihen en ota kantaa, onko yllä oleva semmoista. Mutta sen sanon, että Raimo-Raadon kommentti oli semmonen, että eipä siihen pystynyt muuta sanomaan kuin aamen.

Jude

Tälläseen törmäsin eilen Bangkokissa, omistaja Tim oli erittäin asiallinen heebo joka pyörittää h-d korjaus ja customointi pajaa. Tsygassä oli huomioitu American staili public school vaihdetsebaa myöten. Orkkis Thai knucle runko ja motin hinnaksi sanoi n. 10 tuhatta euroa, eli ei se ihan halpaa ole harrastaa Thaimaassakaan.

Soikkeli

Koska uusimmassa Kopterissa on vain jöötti-osasto edustettuna niin pakko oli kaivella jotain katseltavaa.

C.O.G. 
Lifemember

Hemuli

Siinä Makon "vihaamaa" Stockholmstyleä ;)
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Tuusulan T-Bone

Long John Stroker

Tuukka

keula on riittävän pitkä, kun ei mahdu kymppi kuvaan... mmm
C.O.G.

ma^ko

Vihaamisesta tiedä, mut mun silmissä tuo, vaikkei ole lajinsa edustaja edes pahimmasta päästä, näyttää mittasuhdevammaiselta.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Miikka

Oikein hyvä esimerkkikuva Jäsen Soikkelilta :)

Raimo-Raato

Tuohon kun tiputtais venäläisen pommikoneen ylä t-kappaleen päälle, notta runko nitkahtais vaateriin ja keula loivemmaksi, niin johan oltais ees vähän alueella.
A.K.A. Rambe