Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Viikon Big Twin

Aloittaja Kokkonen, 02 lokakuu 09, 19:31:17

« edellinen - seuraava »

ma^ko

Toi "tyhjä takafillari" ei kyllä mun silmää miellytä millään tavoin. Kerää kyllä huomion loppu prätkältä, eikä positiivisesti.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Mr.Horsepower

Entäs Kotimainen Mukailelma aihesta.... Swedish Erotic ?? ?

Savolainen Super sankari... VITUIX MÄÄN

Tuukka

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 19 marraskuu 11, 21:08:56
Toi "tyhjä takafillari" ei kyllä mun silmää miellytä millään tavoin. Kerää kyllä huomion loppu prätkältä, eikä positiivisesti.

Toi "tyhjä" takavannehan on koko homman juju. Ilman sitä toi olis taas yksi monista.
Myönnän, että on enemmän show kun go, mutta on se billy kai noilla todistettavasti
ajellut.
C.O.G.

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Tuukka - 20 marraskuu 11, 10:30:31
Toi "tyhjä" takavannehan on koko homman juju.

Olkoon vaan sen juju, ei mun silmä siltikään siitä pidä. Ãœberruma konstruktio mun silmään.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Rezi

Makea Pannu Jarpin kuvaamana Yokohaman näyttelystä.

Soikkeli

Super Sport?
Pienet keltaiset ystävämme ymmärtää vanhan muodin pääle.
C.O.G. 
Lifemember

Natking

Kommee oljysailio. Mistas tommosia saa?
Just trying to be different (like everyone else)

Tuukka

Lainaus käyttäjältä: Soikkeli - 07 joulukuu 11, 22:31:53
Super Sport?
Pienet keltaiset ystävämme ymmärtää vanhan muodin pääle.

Heh heh... ;D
C.O.G.

Rezi

Pienet keltaiset ystävämme on kyllä taitavia värkkäämään huikeita pyöriä.  Kaunis ja selkeälinjainen prätkä. Tähtinapa eteen ja se olis siinä. Jaa no ehkä nuo kernitopaukset tankeissa on vähä rumat, vai onko ne maalattu.. Ja kiksipedaalin vois vaihtaa... Mutta sen verran hyvä stuukki, että käynee Viikon Big Twiniksi (tai ehkä Päivän Big Twiniksi kun tuli eilenkin yksi postattua ;D). Kuva Jockey Journalin sivuilta.

Spöke

Makuja on monia; Mä en  diggaa, tuo ei selvästikään oo tehty ajettavaksi, musta nätti pyörä on sellainen, jossa yhdistyy estetiikka selkeesti edes jonkinlaiseen ajodynamiikkaan ja ergonomiaan. Mihis hemmettiin tossa jalat laitetaan? Tötterön päällekö? Ilmaputsari ois kans must. Puhumattakaan polttoainesäiliöstä... Mutjoo, toiset tykkää näteistä blondeista, mutta toiset taas ajettavista blond..
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Rautahauli

Kyllä ne jalat mukana kulkee. ;)
FXEF-81

Kiwi

Pakoputket toimii hyvin astinlautoina ja varpaitten lämmittiminä täällä kylmässä kekkoslovakiassa...

Kumma miks pitää noita silmiä sensuroida, ne on kaikilla kuitenki samallaaset ;D

... Enkä kyllä vaihtais kiksiä, Eiköhä tuoki toimi ;)

Rezi

En huomannutkaan, että tuossa ei oo tappeja :o :o Tapittomuudessa ei ole mitään järkeä.

Hemuli

Näyttää siitä puuttuvan paljon muutakin - vaijerit, jarrupoljin (kenties jopa vaihdekeppi), sähkötkin on aika hyvin jemmattu ;D. Eli olisko tässäkin kyse puolivalmiista pyörästä?
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

rodchop

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 09 joulukuu 11, 08:13:10
Näyttää siitä puuttuvan paljon muutakin - vaijerit, jarrupoljin (kenties jopa vaihdekeppi), sähkötkin on aika hyvin jemmattu ;D. Eli olisko tässäkin kyse puolivalmiista pyörästä?

Siks niillä öögat sumennettuina, ettei tarttis tehdä Seppukoa.
Kunniatonta esitellä tollasta raakiletta, Japsit tarkkoja kasvojen menetyksestä, nuori polvi hoitanu asian blurrilla. Vatsa auki sanon ;D

Musta toi maalaus pirun hieno, myös tuon mallinen HD kiksi paljon hienompi kuin ne jossa offsettiä ulos päin ettei ota putkiin, ne on dorgan näkösii takaapäin.
HOG Forever Forever HOG