Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Viikon Big Twin

Aloittaja Kokkonen, 02 lokakuu 09, 19:31:17

« edellinen - seuraava »

sporttivartti

Tiikkiä ja hamppuköyttä(!) jäin kaipaamaan teemapyörään...

Jossain kohti mopoa löytyy varmaan vipu mistä toi muuttuu semmoseks pieneksi steampunk-sukellusveneeksi. Antiikki-Transformer!

streamliner

Pankaa niitä omien mopojen kuvia tonne haukkumisketjuun, jos Kimuran vehkeet ei ole hienoja, nih. Jos mä olisin Brad Pitt, sanoisin tonkin mopon jälkeen että "mitä sä mulle seuraavaksi rakennat" ja heittäisin Anseliinaan katraineen pihalle mun kämpästä, sen verran pitkä keppi sillä hanurissa. Varmaan.

Niin se Brad on Kimuralle kyllä sanonutkin. Toisilla on vaan massia ja syöjättäriä.

Kiiski

Lainaus käyttäjältä: streamliner - 29 elokuu 11, 23:30:37
Pankaa niitä omien mopojen kuvia tonne haukkumisketjuun, jos Kimuran vehkeet ei ole hienoja, nih. Jos mä olisin Brad Pitt, sanoisin tonkin mopon jälkeen että "mitä sä mulle seuraavaksi rakennat" ja heittäisin Anseliinaan katraineen pihalle mun kämpästä, sen verran pitkä keppi sillä hanurissa. Varmaan.

Niin se Brad on Kimuralle kyllä sanonutkin. Toisilla on vaan massia ja syöjättäriä.

Täh??

streamliner

Ei mitään, yritin vitsin lohkaista.

Kiiski

Tosta vähän siistin Knucklen mallia. Tuolta plogista löytyy lisää Japanialaisten poikain touhuja hiljaseksi vetää.

JaZZo

^ Tuo on H I E N O!  :o
Shovelpiä

KK

F.U.

Jack

ja KKn linkki kuvana
Flatheads!!!

Redneck

On kyllä oikeasti hieno..

Niin on jos siltä näyttää.
Triumph 750 Bonneville 1977

KK

Jätkät osaa tehdä tommosia taikoja, että saa kuvan suoraan esille.. :) Thanks!
F.U.

Kaaleppi

Pisteet myös täältä hieno Israel kiksipedaali :D.

janne63

Rezi

Myönnä pois Janne että ilman tuota mimmiä tuon prätkän päällä et taatusti olis laittanut tätä viikon big twiniksi. Oikeasti tuossa ei ole mitään hienoa... no ehkä napakoru.

Make

Lainaus käyttäjältä: Rezi - 08 syyskuu 11, 22:45:20
Myönnä pois Janne että ilman tuota mimmiä tuon prätkän päällä et taatusti olis laittanut tätä viikon big twiniksi. Oikeasti tuossa ei ole mitään hienoa... no ehkä napakoru.

Vanteissa on tuon Mantovan Ristin sakaroitakin viisi. Melkonen moka. Ja molemmissa vielä!  :P
Greatest enemy of freedom is satisfied slave