Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Viikon Big Twin

Aloittaja Kokkonen, 02 lokakuu 09, 19:31:17

« edellinen - seuraava »

issakka

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 03 tammikuu 11, 11:01:24
Issakka taitaa olla väärillä jäljillä, T-Bone on maailmaa nähnyt intellektuelli joka on kiertänyt muutakin kuin tahkoa ;D...

joo... mutta huom".. sanoinkin:minulle tulee mieleen...Koska kuvailemiani lökäpöksysportsterikuskeja täällä kauniissa suomessa näkyy...pilvin pimein. onko se nyt sitten Finnish-Style...

Tuo t-bonen "skeittarilookki" on jo semmoinen mitä täälläpäin näkyy harvemmin...tai ainakin minä olen harvemmin nähnyt. Noh.. Kopterissa muutaman kuvan...

Sarolea -29, 2kpl ic 350cc -49, 3kpl ic  m-49, Lambretta ld-125 -52, 2 kpl ic m-56, J635 -57, jytäri

Tuukka

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 03 tammikuu 11, 12:12:20
Toihan onkin sen ruotsichopperin kuljettaja ;D...

Nyt kyllä puolestaan hemuli on täysin hakoteillä. Kyse ei ole ruotsi chopper miehestä.
Tässä on kyseisen skenen ylipäälikkö... ;D

C.O.G.

Miikka

Kaaleppi

Kunnon eagle-spirit rautis!
Siis tämä on viikonsportsteri. ;)

Tuukka

Joo. Olisi sopinut ehkä myös siihen ketjuun, mutta kun tässä kerran pähkäilään eri tyylien edustajia ja erehdyttävästi yhdistetään nahkakoppalakkimies ja ruotsi chopper. Ajattelin korjata virheen ja laittaa kuvan nahkakoppalakkipaikkerien kruunaamattomasta kuninkaasta. Turbo lover Rob Halfordista... 
C.O.G.

Tuukka

Ja takaisin aiheeseen. Tukholmaa...
C.O.G.

Tuomo

Lainaus käyttäjältä: akrapu - 31 joulukuu 10, 14:05:12

tähän jos laittas pitkän keulan niin vois olla hyvännäkönen... ;D

bootsi

Lainaus käyttäjältä: Tuukka - 03 tammikuu 11, 16:59:54
Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 03 tammikuu 11, 12:12:20
Toihan onkin sen ruotsichopperin kuljettaja ;D...

Nyt kyllä puolestaan hemuli on täysin hakoteillä. Kyse ei ole ruotsi chopper miehestä.
Tässä on kyseisen skenen ylipäälikkö... ;D

Toi Juutas Pappihan on vaan halpakopio tästä....   ;)
Motorhead - Killed By Death

Tuusulan T-Bone

Long John Stroker

Soikkeli

Keula on ihan riittävän pitkä, se vain pitäis loiventaa.

Ja kun silmät sulkee ja ajettelee sport-kuljettajaa laitteensa kanssa niin Tuukan laittama kuva on hyvin lähellä sitä, vain miehiä olisi enemmän. Ne kun on laumaeläimiä  ;D

Sopperi-sedät pukeutuu Rukan goretexiin kun ovat mielestään tehty sokerista ja silloin on pysyttävä kuivana maantiellä.

T: "viikon ajoasu" keskustelun aloittaja
C.O.G. 
Lifemember

akrapu

Lainaus käyttäjältä: Soikkeli - 03 tammikuu 11, 19:49:34
...
Sopperi-sedät pukeutuu Rukan goretexiin kun ovat mielestään tehty sokerista ja silloin on pysyttävä kuivana maantiellä.

T: "viikon ajoasu" keskustelun aloittaja

Pieleen meni. Mulla on mp-asun reilut 10v. vanhat koreteks-kelkkailuhousut. Tarkoittaa sitä, että ne ovat ns. farkkuhaalarimallia, joissa edessä 'lärpäke' on melkein kaulaan saakka. He..tin tyylikkäät ja tietty oikea lahje palanut pakoputkissä rei'ille  8). Onneksi ilmaston lämpeneminen aikaan saa sen, että sopperimiehet voivat ajella tulevaisuudessa kesät läpensä farkut jalassa.
- akr

Janne R.

ma^ko

Tuo satula on mun silmään kauhian ruma, muuten pyörä on nätti.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Hemuli

Ruma mutta sopii tyyliin ;D
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Spöke

On toi öörlisoveli vaan NIIN kaunis moottori.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa