Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Viikon Big Twin

Aloittaja Kokkonen, 02 lokakuu 09, 19:31:17

« edellinen - seuraava »

KariFS

Mun mielestä hieno, karun asiallinen, toimivan oloinen. Tää on nyt sitä Club Styleä mistä toisaalla oli puhe. Ainut mitä muuttaisin näin äkkipäätä, niin olisin nuo venakopat jättänyt kiiltäviksi. Etulokarin modauksen taidan apinoida omaani, siitä kun on tuo nokka vähän rutussa.



Lisää juttua ja kuvia:

https://www.hotbikeweb.com/club-80s#page-3



1983 Harley Davidson XLS1000 Roadster
1973 Honda CB350K4
1973 Honda CB125K5

Ei oppinut olutta ojaan kaada.

Lyytinen

En tiedä pitäisikö mennä optikolle, mutta näyttää stokille FXS:lle. Ainoastaan satula on vaihdettu semmoiseksi, jolla ei ole tarkoitus ajaa. Mutta ei sen puoleen, shoveli stokkinakin on hienompi kuin mikään uudempi pyörä.

Kiwi

Onhan siihen ohjaustanko ja tankinmerkit vaihdettu? Tyylikäs pyörä jokatapauksessa.

Jack

Totellakin, toi näyttää siltä et on pari tingeltangelia vaihdettu, eikä minkään genren mukaan rakennettu.
Ton näkösiä fillareita (nopeella vilauksella) on maailma pullollaan. 
Ja Lyytinen on oikeessa. 
Flatheads!!!

KariFS

#1474
Nojoo, kieltämättä ei tuota ihan kokonaan ole silputtu ja uusiksi rakennettu. Lähinnä siistitty semmoisia tehtaan jäljiltä ”sekaisen oloisia” kohtia, kuten ohjaustankoa, hallintalaitteita ym. Ehkä itse muuttaisin vielä satulan hieman istuttavammaksi, ja laittaisin jotkut pienet siistit vilkut ja peilin.  

Mua vaan kiehtoo tällaiset ajettavan oloiset pyörät, erityisesti näin siististi ja viimeistellysti toteutettuna.

Enempikin tuntuu että maailma on pullollaan perä maassa kulkevia mattamustia siirtosarjalla varustettuja, tankona joko drag tai pikku-ape, katkaistu takalokari ja sivukilpi... mustatut valot ja sitten vähän vielä lisättyä tingeltangelia.

Mutta makuasia, kuten sanoi Mustikin aikoinaan  :)
1983 Harley Davidson XLS1000 Roadster
1973 Honda CB350K4
1973 Honda CB125K5

Ei oppinut olutta ojaan kaada.

Poser Ana

+++ paskakuski, mutta ei ammatiltaan +++

Poser Ana

+++ paskakuski, mutta ei ammatiltaan +++

Poser Ana

+++ paskakuski, mutta ei ammatiltaan +++

Kiwi

Siirrytään taas kotoisammalle maaperälle:



twinspeed

#1479
Juurille
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

Redneck

Lainaus käyttäjältä: KariFS - 20 maaliskuu 19, 21:34:27
Mun mielestä hieno, karun asiallinen, toimivan oloinen. Tää on nyt sitä Club Styleä mistä toisaalla oli puhe. Ainut mitä muuttaisin näin äkkipäätä, niin olisin nuo venakopat jättänyt kiiltäviksi. Etulokarin modauksen taidan apinoida omaani, siitä kun on tuo nokka vähän rutussa.



Lisää juttua ja kuvia:

https://www.hotbikeweb.com/club-80s#page-3





Tästä tykkään . Mäntsälän EX-H-D liikkeessä oli kerran hieman samanlainen, mutta oli aivan loppuun ajettu ja jäi sinne.   
Niin on jos siltä näyttää.
Triumph 750 Bonneville 1977

Poser Ana

+++ paskakuski, mutta ei ammatiltaan +++

Poser Ana

+++ paskakuski, mutta ei ammatiltaan +++

Poser Ana

+++ paskakuski, mutta ei ammatiltaan +++

Poser Ana

+++ paskakuski, mutta ei ammatiltaan +++