Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Viikon Big Twin

Aloittaja Kokkonen, 02 lokakuu 09, 19:31:17

« edellinen - seuraava »

Spöke

Hemmetin onnistunut sekoitus modernia tekniikkaa ja retroa! Tykkää.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

JaZZo

Ei ihan niin pitkälle viety dyna mitä toi edellinen, mutta hienoja molemmat.
Shovelpiä

streamliner

En oikein tajua ton ruskean raaserin pitkää takahaarukkaa. Tämä musta on mahtava, paitti noi show-vanteet vois vaihtaa go-vanteiks (chrome doesn't take you go).

eeko

Tossa ruskeassa on hienot vanteet, muuten ei ole mun
mieleen. Ja tosta toisesta ihan samaa mieltä streamlinerin
kanssa.
-eeko

Hemuli

Vielä kun siinä olis Sportsterin moottori niin olis lähes täydellinen ;D...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

petejiiii

toi dynan tekniikkapaketti on tosta bisnespuolelta sopivan tiivis ja lyhyt, mutta toiselta puolelta voi olla raskaan näkönen (olisko se sportti kuitenkin sopivampi aihio tollaseen)

Don Quijote

Lainaus käyttäjältä: streamliner - 14 syyskuu 11, 15:00:14
En oikein tajua ton ruskean raaserin pitkää takahaarukkaa. Tämä musta on mahtava, paitti noi show-vanteet vois vaihtaa go-vanteiks (chrome doesn't take you go).

Johtuu varmaan siitä mono-jousesta, on ehkä vaatinut hieman jatkoa haarukkaan että mahtuu toimimaan? Muuten runko lienee aika vakiomitoissa. Mulle iski heti visiot tuosta nimenomaan Sportyn tekniikalla ja rungolla  ;D

Mustakin musta on siisti 8)
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

ma^ko

Toi edellissivun ruskea... en tiedä, oudoksuttaa ja säteettäispinnatuist vanteist en pidä. Toi musta on ihan hieno, fillareiden puolat sais olla mustat.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

streamliner

Lainaus käyttäjältä: Don Quijote - 14 syyskuu 11, 17:54:18
Johtuu varmaan siitä mono-jousesta, on ehkä vaatinut hieman jatkoa haarukkaan että mahtuu toimimaan?

Joo huomasin sen, mut tökerö se silti on. Ehkä pitäs nähdä enemmän kuvia tai sitten ei.

JaZZo

Toi ruskea kampe on muuten ihan siisti toteutus, mua vaan häirittee noi pakoputket jotka rikkoo ton peräkuupan ja satulan linjaa. Ehkä mielummin vaikka takaswingin kanssa linjaan nuo putket niin vois toimia paremmin. En tiä, voihan tuo keksintö olla rakennettu noiden putkien ympärille vallan, mutta toisinkin tuon voisi toteuttaa.  ;D
Shovelpiä

Jude

Mä näistä mitään tiedä, miellytti omaa silmää

bikerpig

Tuossa ^ taitaa olla takalokari öljytankkina?

Miikka

Juden esimerkkipyörä on hyvä.

Tony

Lainaus käyttäjältä: Don Quijote - 13 syyskuu 11, 23:38:40
Vaihteeksi rakennettu Dyna. Joku tässä kiehtoo mua...

Täähän on lähestulkoon täydellinen :o  5"stretsiä tankii ja penkki myötäilemään pakareita.. toi penkin jatke/spoileri mikä lie vois olla kans vielä härskimpi tyyliin uutukainen japski.. kaiken kaikkiaan HIENO!

Tuusulan T-Bone

Toi ruskee vekotin muistuttaa mun pojan polkupyörää. Sen jälkeen kun se oli ajanu sillä seinää päin.
Long John Stroker