Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Viikon Big Twin

Aloittaja Kokkonen, 02 lokakuu 09, 19:31:17

« edellinen - seuraava »

Kiiski

Lainaus käyttäjältä: MakeH - 23 helmikuu 11, 18:05:26
Lainaus käyttäjältä: Kiiski - 23 helmikuu 11, 17:35:44
...niin ja kaiken lisäks jäykkäperänen! Ihan huippu etten sanois paras.

Suo anteeksi maalaisuuteni, mutta näyttää ihan plungerilta. Onkse sama asia?
Mut härski on peli.
Rupee toi mun näkökyky olee sanoisinko rajatapaus, et kai se voi olla plungerikin?  No äkkiäkös tohon tekijä mies vääntää putkesta jäykän perän!

3D näyttöä käsi kopelolla odotellen.

ma^ko

Toi tuskin on Manx:ia nähnytkään, onpahan rystykoneel oleva plungeri-Norsun raami. Manxit oli tuolla plungeri-rungolla vuoteen 1949, sit tuli huomattavasti edistyneempi featherbed joka on "the caferacer" runko. Plungerirunkoinen Manx vaan oli puhdas kilpuri tuplaylänokka singleineen ja niit ei valmistettu koskaan paljoa, samaa runkoa sensijaan esiintyi muissakin Nortoneissa samoin kuin myöhempää featherbed runkoakin. Eli jyrkästi kyseenalaistan tuon Manxisuuden. Muutoin voisin kyllä haluta nähdä tuost hieman lisäkuvia toteutuksesta.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Kiiski

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 23 helmikuu 11, 18:40:05
Toi tuskin on Manx:ia nähnytkään, onpahan rystykoneel oleva plungeri-Norsun raami. Manxit oli tuolla plungeri-rungolla vuoteen 1949, sit tuli huomattavasti edistyneempi featherbed joka on "the caferacer" runko. Plungerirunkoinen Manx vaan oli puhdas kilpuri tuplaylänokka singleineen ja niit ei valmistettu koskaan paljoa, samaa runkoa sensijaan esiintyi muissakin Nortoneissa samoin kuin myöhempää featherbed runkoakin. Eli jyrkästi kyseenalaistan tuon Manxisuuden. Muutoin voisin kyllä haluta nähdä tuost hieman lisäkuvia toteutuksesta.

Okei, okei. Ei se sit vissiin ollukkaan makee / ihmellinen kun oli plungeri ja tavallinen Norttoni+Knuckle-mosa. Onhan noita.

Redneck

Lainaus käyttäjältä: Spöke - 22 helmikuu 11, 19:43:33
Jockeyltä löytyi tommonen, Manx-Knuckle:

-Spöke-

Kuvakulma ei ole oikein edullinen. Kun tuon ihmeellisen takalokarin päällä olevan lätyn heittää mäkeen näkymä paranee huomattavasti.
Niin on jos siltä näyttää.
Triumph 750 Bonneville 1977

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Kiiski - 23 helmikuu 11, 19:03:42
Okei, okei. Ei se sit vissiin ollukkaan makee / ihmellinen kun oli plungeri ja tavallinen Norttoni+Knuckle-mosa. Onhan noita.

Hitto, hää on mustavalkosempi ku seepra. Tuollasen häksätimen mageushan lienee ihan puhtaasti kii katsojan mieltymyksestä ja ihmeellinen koktaili ja erikoinen on varmasti... vaikkei Manxi olekkaan.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Miska

Lainaus käyttäjältä: Kiiski - 23 helmikuu 11, 19:03:42

Okei, okei. Ei se sit vissiin ollukkaan makee / ihmellinen kun oli plungeri ja tavallinen Norttoni+Knuckle-mosa.

No onhan toi makee, tai vähintäänkin erikoinen. Ja niinkuin ne tupaa sanomaan, että kauheus on karsastajan silmässä.
-Just another guy on the lost highway-

tase

http://www.youtube.com/user/SCHINPETR#p/f/41/Hy0BRcAk-kg
Hyvin vörkkii, katsokaapas pakoputkee kun käynnistyy jonkun vuoden seison. Komiaaa.

Rautahauli

FXEF-81

Jack

Indian!!.... Flatheads!!...Rule!!
Flatheads!!!

Tuomo

Kiiski

Todella asiallinen vehje! Minä tykkään ihan homona! Walter Sieglin vehkeet kiinnostaa mua muutenkin tosi paljon! ;D

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Kiiski - 14 maaliskuu 11, 20:40:38
Todella asiallinen vehje! Minä tykkään ihan homona! ...

Mä oonkin pitäny sua aina vähän.... outona?  ;D
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Natking

Asiallinen Berliinin viineri satula.  ;D
Just trying to be different (like everyone else)

Kokkonen

Kolmannen videon WLA on entisöijälle melkoinen haaste  :)
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W