Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

jalkakytkin

Aloittaja hoodee, 25 maaliskuu 14, 09:14:08

« edellinen - seuraava »

hoodee

mites porukat on toteuttanu evo sporaan jalkakytkin tsydeemeitä? kannattaisko väsätä joku vipuhässäkkä etukehtoputkiin että saa vaijerin sojottamaan ylöspäin? muistelisin että männävuosina kaveri väsäs vaijerin suoraan polkimeen ja tihutti enskaöljyä vaijerin sisältä...kuvia toteutuksista näkyviin niin pääsen apinoimaan...
-79 SHOVEL,-57 TRIUMPH,-88 SPORA TRIKE,55 SERVI CAR

hoodee

no joo nyt kun kuukkelin kuvahaulla kattoo niin noin ne kaikki on toteutettu...eli taidan muistaa väärin tai sit se vaijeri vaan oli jotenkin alaspäin

ma^ko

Tää o taas semmonen juttu, mis mul o joku ymmärrysvamma. Sporty o kuitenki tarkoitettu BT:tä urheilullisemmaks prätkäks ja aina orkkiksena jalkavaihteilla. Mä vaan en oikein tajua miks urheilumoottoripyörään pitää rakentaa jalkakytkin(vaikka mulla onkin BT:ssä suicidejockey itsellä).
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

hoodee

se nyt vaan sattuu sopimaan tähän "urheilumoottoripyörään" omasta mielestäni hyvin,eikä tällä laitteella oo tarvetta saada jalkoja maahan liikennevaloissa niin miks ei

Skippy

Anteeks mutta miks helvatassa jonkun täytyy täällä alkaan funtsiin miks joku tekee mitätahansa omaan mopoon  >:(

Jake

Trike on "urheilumoottoripyörä", mut pitkäkeula ei..  ::) (sori, oli ihan pakko)

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Skippy - 26 maaliskuu 14, 07:21:18
Anteeks mutta miks helvatassa jonkun täytyy täällä alkaan funtsiin miks joku tekee mitätahansa omaan mopoon  >:(

Miksei sitä saisi asioita ja ratkaisuja funtsia, en mä ole ketään kieltämässä tekemästä vaikken aina ymmärräkkään. BT:ssä vaan on vaihteet lootankannelta välitettävä johonkin, joka tapauksessa tai lyötävä lootankanteen jockey-keppi, tarpeen vanha loota(pre rickrack) ni ei edes toimi kuin käsivaihteellisena, mut alunperin jalkavaihdefillarissa ratkaisu vaan tuntuu must oudolta koska liki poikkeuksetta ratkaisut en varsin väkisin tehdyn näköisiäkin. Kukin toki tavallaan, vaikken mä ymmärräkkään.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

hoodee

joo uskon että käy urheilusta tuolla vehkeellä ajo....eikä se oo vielä pitkäkeula! +16" keulanen custom ;)