Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Kuvia menneilta ajoilta

Aloittaja Hemuli, 25 syyskuu 09, 09:23:25

« edellinen - seuraava »

Kiwi

Tossa muutama kuva isän väsäämästä jäykästä evosta, se kun ei tänne ite kirjottele vaan laittaa kaiken facebookkiin, yhteen kuvaan oli laittanu että lauantaina eka starttaus, maanantaina katsastus ja tiistaina lähettiin Belgiaan. Lastaus kuva on Nordkapista.

Kiwi

Isä testaa sedän chopperia mummolan pihassa, ite polkupyörällä kovistelemassa ;)

johannes

http://aijaa.com/xhTrKT

en tiedä mikä olisi parempi topikki ollut. Mutta osaako joku sanoa, mikä pyörä linkin kuvassa? En voinut postaa suoraan viestiin koska koko ja kännykkä.

Redneck

Lainaus käyttäjältä: Kiwi - 04 lokakuu 14, 16:17:15
Isä testaa sedän chopperia mummolan pihassa, ite polkupyörällä kovistelemassa ;)

Onpa hieno ajan kuva .
Niin on jos siltä näyttää.
Triumph 750 Bonneville 1977

twinspeed

Lainaus käyttäjältä: johannes - 06 lokakuu 14, 17:00:13
http://aijaa.com/xhTrKT

en tiedä mikä olisi parempi topikki ollut. Mutta osaako joku sanoa, mikä pyörä linkin kuvassa? En voinut postaa suoraan viestiin koska koko ja kännykkä.

Pyörä on näyttäisi olevan Harrikan sekaventtiili board track racereita, J mallin JD tai jotain sellasta. Tällanen:

Tarkkaa ajankohtaa ja pyörää en osaa sanoa, kun pyörästä ei ole sivukuvaa (oikea sivu ei näy). Lemmikkinä ei ole vielä possu... Myöhemmin tulivat kansiventtiilimalli kahdeksanventtiilinen, joka perustui sekaventtiilipyörän alakertaan ja toisaalta yksisylinterinen peashooter, kun onnettomuuksien jälkeen pyrittiin rajoittamaan vauhtia ja vaarallisia tilanteita lajissa.

Joku sellainen, joka on paremmin perehtynyt board track joukkueen kulloiseenkiin miehitykseen, osaisi varmaan sanoa kuvalle suht' tarkan ajankohdan ja siitä sitten voitaisiin päätellä, että onko esittämäsi kuvan pyörä JD (yksinokkainen) vai JDH (kaksinokkainen).
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

johannes

Okei, kiitokset twinspeed. Eli varmaan helvetin vanha kuva alkujaan.

Tuomo

(vai oiskohan photoshoppi)

Smokie

Lainaus käyttäjältä: Kiwi - 04 lokakuu 14, 16:17:15

Mitenköhän sinä sitten innostuit prätkistä? ;D Mulla on 3 tytärtä ja oli aika hauskaa kun ne oli pienempiä, ne piti outoina kaikkia miehiä kellä ei ole partaa. En muista kuka mörökölli meiltä oli lähdössä kun yksi pomppas syliin ja vaati heippa nyt pusua. Hienosti meni jauhot suuhun ;D Tossa itsekkin partaisena yks:

Kiwi

Joo on se kumma, ku neljän päivän ikäsestä oon Harrikka ralleissa kiertäny että vieläki jaksaa ;D

Nyt ku päästiin tähän parta-aiheeseen, oli se pienenä poikana aikamoinen järkytys kun isä tuli ilman partaa kotiin.
Tossa on sen partakone, edelleen on sama terä siinä kii:

013

^^Auts, mulla on menny partaa ainoastaan sinne koneen sisään ilmavirran vetämänä. Ihmettelin että mikä tuossa koneessa on kun partaa nykii
Pitäkäämme aina mielessä, että ideologiat ovat pakoa ajattelusta.

Kiwi

Tossa oli onni onnettomuudes, kone kiertää kuitenki jonku verran ja isä oli porannu tolla jotai ikkunapuita tms. kädellä ylöspäi kurottaen ja sit oli jääny lukitus päälle, kone tipahtanu kädestä ja sen verran saanu väistettyä ettei tullu terä eeltä poskeen. Oli kuulemma lyöny muutaman iskun naamaan ennenku tajus että kahvasta kii. Vieläki muistaa kuinka sillä kaula punotti...

Smokie

Arvatkaas muuten miks mun parta on tyttären naamas? Mulla on aika korkea työpöytä ja siinä iso viilapenkki. Jotain todella tarkkaa siinä rälläköin ja koko ajan pelkäsin että kohta hotaisee, lisäksi duunissa oli niin ankaraa hitsausta että oli pakko vetää vetoketju ihan ylös asti. Peloituksen ja vitutuksen summana oli että siirsin parran naamasta toiseen. Eukko arvioi että se oli 40cm pitkä pisimmillään. Sittemmin mulle soitti joku Gillette myyntitykki joka kysyi millä ajat partaasi, "Fiskarssilla". Ai millä?

Saitko muuten Kiwi edes nuorin osanottaja palkintoa ;D Ite kans kävin muksujen kans ralleissa (joskin autolla)  kun ne oli vielä vaunussa. Nykyään vois vaikka jättää ton eukon kotia ja ottaa tyttären tai pari mukaan.

Jotkut äheläme piippol muuten pitää häpeällisenä jos mies tarttuu itseään leuan alta ja nyrkin alta ei näy partaa. Itse tein tempun toisin päin, otin nyrkillisen ja kun totesin notta onhan tota niin otin vielä toisenkin!

Kiwi

Juu, äitille oon ikuisesti katkera kun se vei mun ihan ensimmäisen palkinto t-paidan. Sehän on periaatteessa suomenennätys, nykyäänhä ne mitataan jo vuosissa noi nuorimmat. Tossa muutama kuva lisää, olihan toi isän parta erittäin tyylikäs noissa kisatouhuissa ;) Huoltotiimikin paikalla.

Smokie

Täytyy sanoa että erittäin vaikuttavia kuvia. Jostain kumman syystä munkin tytöt on mieltyneet eniten harrikkaan (naisia kun ovat?) niin ei kiinnosta Kawasaki. No Cezetasta ne tykkäs aika paljon mutta minä en, tankki umpiruosteessa ja kaasutin samassa tasossa kuin tankin pohja. Yks kesä sillä kyläteitä koluttiin mutta rupes vituttamaan kun aina sai olla putsaamassa kaasaria / suodatinta / tankkia ja ihan mitä vaan. Nyt vetelin siitä moottorin ulos ja KTM 640 olis menossa alkuperäisen tilalle jos vaikka löytyis uusia menohaluja. Saas nähä koska tuonkin saa tehtyä...

Kuva ei ole kovinkaan vanha mutta eipä ole mallitkaan

Tuomo

tähän väliin pari internetissä vastaan tullutta kuvaa