Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Kuvia menneilta ajoilta

Aloittaja Hemuli, 25 syyskuu 09, 09:23:25

« edellinen - seuraava »

Kokkonen

Lainaus käyttäjältä: Kiiski - 23 joulukuu 10, 15:47:09
Karu raina BBC:n arkistoista. Menneiltä kultaisilta vuosilta.

Se oli todella hyvä. Nykydokut ovat aika pumpulia tuon rinnalla.
Niin aika muuttaa ihmiset ja heidän tapansa. Joka sektorilla.
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

tase

Hemuli

Mihinkäs tuota siirtämään, en nyt muista oliko tämä jo itse asiassa aikaisemmin mutta raaka peli - hienosti näkyy kun mäntä liikkuu sylinterissä ja pakokaasut tulee suoraan kansista ;D
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Smokie

Ai saakeli! Mahtanut olla rankka meno kun tuolla on vetänyt rataa ympäri polvilumpiot moottoria halaten ja teryleenihousut jalassa ;D Mun kupari & messinki fetissi tulikin jo mainittua ja lisätään listaan vielä avoin venttiilikoneisto, tommonen on pakko saada vielä joskus. Haaveena on ollut tehdä itse moottori, lähtökohtana on jo olemassa 120mm mäntä, sylinteriputki ja kiertokanki.

Juvakka

Lainaus käyttäjältä: Smokie - 26 joulukuu 10, 08:34:37
lähtökohtana on jo olemassa 120mm mäntä, sylinteriputki ja kiertokanki.

No eihän tuosta puutu enää juuri mitään.
Don't push the river
https://youtu.be/rCii1j0G1Js

Smokie

No on mulla piirrustuksetkin kampiakselista ja kampikammiosta mutta olisivat olleet vähän kalliit ostaa oikeana rautana. Oon sittemmin tsiikaillut roskiksia muttei oo tullut sopivia vastaan :P

Jude

Kalusto kunnossa

Blaa..tuli näköjään tuplana

filtteri

erikoisen näkösiä kumeja noi irrallaan olevat mahtaako olla umpikumia?? ekassa härvelissä oikealla tosin näyttäis olevan venttiili etuvanteessa,ehkä kyseessä rengastestit ajalta jolloin isoisä kellon osti.

Kaaleppi

On mahtanut tehdä kryptoniittia,kun inkkari lähtee lapasesta ja villapaita ja nahkalakki päässä pyörii pitkin parkettia. Auts. :o

Kiiski

Lainaus käyttäjältä: filtteri - 27 joulukuu 10, 20:01:00
erikoisen näkösiä kumeja noi irrallaan olevat mahtaako olla umpikumia?? ekassa härvelissä oikealla tosin näyttäis olevan venttiili etuvanteessa,ehkä kyseessä rengastestit ajalta jolloin isoisä kellon osti.
Ilmakumirenkaat ne on nimeltään lievekumit. Niiden ominaisuus oli just toi että irtoavat vanteelta jos paineet katoaa tai tulee kantattua liikaa/ tulee vääntöä renkaan runkoon. Mielenkiintoiset laittaa vanteelle, itte en uskaltais ajaa metriäkään moisilla.

Jack

Kunhan niissä lievereunoissa on tarpeeksi painetta, eli rengas "pallona" josta toinen nimitys "Balloon tire", niin pystyy ajamaan ihan "normaalisti"  ;D

Kuulen korvissani ne JiiHaaa huudot kun gummit poistuu vanteelta ja vauhtia se 100mph...
Flatheads!!!

Jude

Jude

Vähän rennommalla otteella

filtteri

alemman kuvan hemmon moottoritie on ollu todella kuuma

Redneck

Lainaus käyttäjältä: filtteri - 31 joulukuu 10, 12:04:14
alemman kuvan hemmon moottoritie on ollu todella kuuma

Vaatis aika paljon pokkaa ajella tollasella bensikselle  :)
Niin on jos siltä näyttää.
Triumph 750 Bonneville 1977